x تبلیغات
طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن موبایل، طراحی فروشگاه اینترنتی

مزایا و معایب شبکه VPN چیست؟

 VPN یک شبکه اختصاصی مجازی (VPN) از رمزنگاری سطح بالا برای ایجاد ارتباط امن بین ابزار دور از یکدیگر، مانند لپ تاپ ها و شبکه مقصد استفاده می کند. VPN اساسا یک تونل رمز شده تقریبا با امنیت و محرمانگی یک شبکه اختصاصی اما از میان اینترنت ایجاد می کند. این تونل VPN می تواند در یک مسیریاب برپايه VPN فایروال با یک سرور در ناحیه DMZ پایان پذیرد. برقراری ارتباطات VPN برای تمام بخش های دور و بی سیم شبکه یک عمل مهم است که نسبت آسان و ارزان پیاده سازی می شود.

مزایا VPN

تکنولوژی های ایجاد شده سطح پیرامون سال هاست که در دسترس هستند، و بیشتر خبرگان IT با تواناییها و نیازهای عملیاتی آنها به خوبی آشنایی دارند. بنابراین، از نظر پیاده سازی آسان و توأم با توجیه اقتصادی هستند. بعضی از فروشندگان راه حل های سفت و سختی برای این تکنولوژیها ارائه می دهند و بیشتر آنها به این دلیل پر هزینه هستند.

معایب VPN

از آنجا که بیشتر این سیستم ها تقریبا پایه ای هستند و مدت هاست که در دسترس بوده اند، بیشتر هکرهای پیشرفته روش هایی برای دور زدن آنها نشان داده اند. برای مثال، یک ابزار آنتی ویروس نمی تواند ویروسی را شناسایی کند مگر اینکه از قبل علامت شناسایی ویروس را در دیتابیس خود داشته باشد و این ویروس داخل یک فایل رمز شده قرار نداشته باشد. اگرچه VPN رمزنگاری مؤثری ارائه می کند، اما کار اجرایی بیشتری را بر روی کارمندان IT تحمیل می کنند، چرا که کلیدهای رمزنگاری و گروه های کاربری باید بصورت مداوم مدیریت شوند.

پیچیدگی معماری شبکه شما می تواند تأثیر قابل ملاحظه ای روی میزان اثر این تکنولوژی ها داشته باشد. برای مثال، ارتباطات چندتایی به خارج احتمالا نیاز به چند فایروال و آنتی ویروس خواهد داشت. معماری شبکه بطوری که تمام این ارتباطات به ناحیه مشترکی ختم شود، به هر کدام از تکنولوژی های مذکور اجازه می دهد که به تنهایی پوشش مؤثری برای شبکه ایجاد کنند.
انواع ابزاری که در DMZ شما قرار دارد نیز یک فاکتور مهم است. این ابزارها چه میزان اهمیت برای کسب و کار شما دارند؟ هرچه اهمیت بیشتر باشد، معیارها و سیاست های امنیتی سفت و سخت تری باید این ابزارها را مدیریت کنند.

فایر وال

معمولا یک فایروال روی سروری نصب می گردد که به بیرون و درون پیرامون شبکه متصل است. فایروال سه عمل اصلی انجام می دهد:

۱- کنترل ترافیک ۲تبدیل آدرس و ۳- نقطه پایانی VPN.

فایروال کنترل ترافیک را با سنجیدن مبداء و مقصد تمام ترافیک واردشونده و خارج شونده انجام می دهد و تضمین می کند که تنها تقاضاهای مجاز اجازه عبور دارند. بعلاوه، فایروال ها به شبکه امن در تبدیل آدرس های
IP داخلی به آدرس های قابل رویت در اینترنت کمک می کنند. این کار از افشای اطلاعات مهم درباره ساختار شبکه تحت پوشش فایروال جلوگیری می کند. یک فایروال همچنین می تواند به عنوان نقطه پایانی تونل های VPN (که بعدا بیشتر توضیح داده خواهد شد) عمل کند. این سه قابلیت فایروال را تبدیل به بخشی واجب برای امنیت شبکه شما می کند.

آنتی ویروس شبکه

این نرم افزار در DMZ نصب می شود و محتوای ایمیل های وارد شونده و خارج شونده را با پایگاه داده ای از مشخصات ویروس های شناخته شده مقایسه می کند. این آنتی ویروس ها آمد و شد ایمیل های آلوده را مسدود می کنند و آنها را قرنطینه می کنند و سپس به دریافت کنندگان و مدیران شبکه اطلاع می دهند. این عمل از ورود و انتشار یک ایمیل آلوده به ویروس در شبکه جلو گیری می کند و جلوی گسترش ویروس توسط شبکه شما را می گیرد. آنتی ویروس شبکه، مکملی برای حفاظت ضدویروسی است که در سرور ایمیل شما و کامپیوترهای مجزا صورت می گیرد.

طراحی وب سایت هتل و هتل داری

 امروزه با پیشرفت سریع اینترنت و فضای مجازی، شاهد افزایش بسیار بالای استفاده از این تکنولوژی توسط انسان ها هستیم. اکثر کسب و کارها و مشاغل از این تکنولوژی به نفع خود بهره می برند، و با طراحی یک وب سایت خدمات بیشتر و بهتری را به مشتریان خود ارائه می دهند. طراحی وب سایت هتلداری حرفه ای توسط شرکت نوپرداز.

برای رسیدن به اهداف مورد نظر در هر شغل و کسب و کاری به وسیله طراحی سایت، باید اصول سئو رعایت شود. همچنین سایت به صورت حرفه ای با رعایت تمامی اصول استاندارد طراحی و ساخته شود. به این ترتیب است که می توان از یک سایت برای برند سازی، بالا بردن مشتریان و سایر اهداف مورد نظر استفاده کرد.

یکی از مشاغل مهم و پر رقابت هتلداری است. از این جهت است که مدیران هتل ها برای رقابت با سایر هتل ها، باید برای معرفی هتل خود و امکانات آن و جذب مشتریان به طراحی یک سایت مناسب روی بیاورند. اینگونه می توانند خدمات بهتری در مهمانی ها، جشن ها و جذب گردشگران ارائه دهند. همانطور که گفته شد امروزه بیشتر مردم کارهای خود را از طریق اینترنت انجام می دهند. اکثر گردشگران قبل از سفر از طریق اینترنت به جستجوی یک هتل مناسب و رزرو اتاق می پردازند.

نکات مهم در طراحی وب سایت هتلداری

اولین و مهمترین نکته در طراحی یک سایت هتلداری، سئو و بهینه سازی سایت می باشد. زیرا کاربران اینترنت برای یافتن یک هتل مناسب به جستجو از طریق گوگل دست می زنند. اگر سایت هتل شما در صفحات ابتدایی موتور جستجوی گوگل نباشد مشتریان شما کاهش می یابند. پس سایت های هتلداری باید بر مبنای اصول سئو و بهینه سازی طراحی شوند.

نکته مهم دیگر محتوای سایت شماست. اگر محتوای درستی نداشته باشید کاربر به سرعت از سایت شما خارج می شود. در اینصورت گوگل به شما امتیاز منفی خواهد داد. پس بهتر است محتوای شما ساده و در عین حال جذاب باشد؛ طراحی سایت چشمگیر و زیبا باشد، اطلاعات مورد نیاز کاربر به سادگی در اختیارش قرار بگیرد تا زمان بیشتری را در سایت سپری کرده و تبدیل به مشتری شود.

ویژگی های مهم وب سایت هتلداری

از ویژگی های اصلی و مهمی که برای طراحی وب سایت های هتلداری می توان نام برد؛ طراحی زیبا و حرفه ای، سرعت بارگذاری بالای صفحات، معرفی کامل هتل به همراه تصاویر هتل و اتاق ها و داشتن بخش رزرو و درگاه آنلاین می باشد. با رعایت این نکات در طراحی سایت های هتلداری، می توان به راحتی مشتریان بسیاری را جذب نمود.

مهمترین هدف در طراحی سایت هتلداری چیست؟

اولین و مهمترین هدف کسب درآمد بیشتر برای هتل است. که با معرفی هتل و امکانات مختلف آن و جذب مشتریان از طریق سایت های هتلداری به آسانی می توان به این هدف رسید.

طراحی وب سایت هتلداری

طراحی وب سایت کارخانه | طراحی سایت کارخانه ای | طراحی سایت شهرک صنعتی

 یک کارخانه محلی است که شامل مجموعه ای از ماشین آلات و کارگران است و محصولی را طراحی و تولید می کنند. مهم ترین هدف از طراحی سایت های کارخانه ای معرفی کارخانه و خدمات و محصولات آن می باشد. شرکت طراحی سایت نوپرداز آماده ارائه خدمات حرفه ای طراحی وب سایت کارخانه به مشتریان محترم می باشد.

طراحی وب سایت کارخانه

 با توجه به زیاد شدن رقبا بین کارخانه های مختلف، یکی از راه های موفقیت آن ها استفاده از فضای وب و طراحی یک وب سایت مناسب برای کارخانه می باشد. شما می توانید در وب سایت خود علاوه بر معرفی کارخانه و امکانات آن، محصولات مورد نظر خود را نیز قرار داده و به صورت آنلاین به فروش برسانید.

طراحی سایت شهرک صنعتی 

یکی دیگر از موارد استفاده بسیار کارآمد وب سایت ها برای کارخانه ها، ارتباط راحت تر و سریع تر با مشتریان می باشد. شما می توانید تمامی درخواست ها و سفارش های مشتریان را از طریق وب سایت دریافت کرده و پاسخ دهید.

طراحی سایت کارخانه ای

طراحی سایت کارخانه ای برای کارخانجات مختلف مانند کارخانه تولید قطعات یدکی خودرو، تولید های لباس و پوشاک و غیره توسط شرکت طراحی سایت نوپرداز انجام می گیرد. شما می توانید از طریق سئو و بهینه سازی وب سایت خود نسبت به افزایش مشتریان خود از طریق موتور های جستجو نیز اقدام نمایید. 

امکانات طراحی سایت کارخانه

  • طراحی صفحه معرفی کارخانه و بخش ریاست و سایر
  • طراحی صفحه شرح محصولات و خدمات پس از فروش
  • ایجاد بخش باشگاه مشتریان
  • طراحی صفحه استاندارد ها و گواهی نامه های کارخانه
  • طراحی صفحه تماس با ما
  • طراحی سامانه فروش آنلاین
  • طراحی پنل کاربری کاملا حرفه ای و اختصاصی شده
  • سایر خدمات مورد نیاز مشتریان

طراحی سایت شهرک صنعتی

طراحی سایت شهرک صنعتی به صورت کاملا حرفه ای و به صورت اختصاصی در شهر های قم، تهران، اصفهان، مشهد و سایر شهر های کشور توسط شرکت نوپرداز انجام می شود. علاوه بر این این خدمات شامل یک سال پشتیبانی و هاست رایگان می باشد.

امروزه شهرک های صنعتی در فاصله بیست کیلومتری از شهر ها قرار دارند و شامل تولیدی ها و کارخانه های مختلف می شوند. با توجه به پیشرفت و توسعه تولیدات صنعتی و افزایش رقبا بیشتر کسب و کار های فعال در شهرک های صنعتی به سوی فضای اینترنت نیز روی آورده اند. از همین طریق آن ها می توانند بسیاری از کار های خود را تسهیل نموده و ارتباط مناسب تری با مشتریان و کاربران خود داشته باشند. شما می توایند جهت سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

طراحی وب سایت وکلا | طراحی سایت حقوقی | طراحی سایت وکالت تهران

 طراحی وب سایت یکی از بهترین روش های معرفی وکلا و راهی برای شناختن بهتر آن ها می باشد. همچنین از این طریق می توانند اطلاعات حقوقی مربوط به وکالت را از طرق سایت در دسترس عموم مردم یا مخاطبان خود قرار دهند. شما باید کسب و کار خود را به خوبی مردم معرفی نمایید که انجام این کار با استفاده از یک سایت صورت خواهد گرفت.

علاوه بر این که باید سایت وکالت به صورت حرفه ای و کاربرپسند باشد، بایستی طراحی سایت وکلا به صورت کاملا واکنش گرا باشد تا کاربران بتوانند به راحتی و از طریق هر دستگاهی (موبایل، تبلت و...) صفحات وب سایت شما را به آسانی پیشمایش نمایند.

سایت وکالت و حقوقی 

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در طراحی سایت حقوقی سئو و بهینه سازی آن است که جهت افزایش مخاطب شما بایستی به صورت جدی روی آن کار شود. موفقیت وب سایت اینترنتی شما شما در گرو همین عوامل خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

طراحی وب سایت وکلا

 وکلا می توانند بسیاری از فعالیت های خود را از طریق طراحی سایت وکلا از دنیای فیزیکی به دنیای مجازی انتقال دهند. پاسخ گویی به سوالات حقوقی و انجام مشاوره از جمله خدمات مهمی است که از این طریق امکان پذیر خواهند بود. قطعا در صورتی که بسیاری از فعالیت های وکیل به صورت اینترنتی انجام شود، او می تواند با دقت و سرعت بیشتری نسبت به وظایف خود عمل کند.

امکانات طراحی سایت وکلا

  • ایجاد قسمتی برای معرفی و سابقه کاری وکیل
  • ایجاد پنل کاربری با امکانات مختلف و اختصاصی
  • ایجاد بخش وبلاگ و خبر ها
  • طراحی درگاه پرداخت آنلاین
  • طراحی صفحه درباره ما و تماس با ما
  • ایجاد امکانات اختصاصی مورد نیاز شما

طراحی سایت وکالت در تهران

بسیاری از افراد ساکن در شهر تهران ترجیح می دهند به جای مراجعه به مراکز حقوقی و وکیل ها سوالات خود را از طریق وب و بخش پشتیبانی سایت ها بپرسند و به همین جهت موفقیت کسب و کار ها در شهر تهران وابسته به بهینه سازی سایت ها در این شهر خواهد بود. ایجاد یک وب سایت مناسب در واقع می تواند یک بستر عالی برای فعالیت وکیل ها در دنیای مجازی باشد.

پس طراحی سایت وکالت در تهران یکی از بهترین روش های معرفی شما به بازدید کنندگان بوده و سبب افزایش اعتبار و اطمینان مردم به شما خواهد شد. طراحی اختصاصی قالب گرافیکی سایت و توجه به مباحث طراحی سایت حرفه ای از موارد مهمی است که باید آن ها را در نظر گرفت. از این رو شرکت نوپرداز با استفاده از تیمی هماهنگ و مجرب آماده ارائه خدمات در این زمینه به مشتریان گرامی می باشد.

طراحی سایت حقوقی

 معمولا افراد مدت زمان زیادی را در فضای مجازی صرف یافتن پاسخ به سوالات حقوقی خود می کنند و گاهی دچار سردرگمی نیز می شوند. به همین جهت طراحی سایت حقوقی از اهمیت زیادی برخوردار است. علاوه بر امکانات و مزایای سایت حقوقی شما می توانید با ایجاد یک بخش وبلاگ بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت سایت خود جذب نمایید.

استفاده از مطالب با کیفیت و جذاب از جمله مهم ترین فاکتور هایی است که باید به آن ها توجه شود. همچنین توجه به مباحث رابطه کاربری و تجربه کاربری دیگر عاملی است که از گیج شدن مخاطبان سایت شما جلوگیری خواهد کرد. در ادامه به بررسی امکانات مختلف سایت های حقوقی می پردازیم.

ویژگی های طراحی سایت حقوقی

  • طراحی بخش خبر ها و وبلاگ سایت
  • امکان ایجاد درگاه بانکی برای پرداخت های آنلاین
  • امکان دانلود فایل های حقوقی
  • استفاده از یک پنل حرفه ای و آسان
  • طراحی کلیه امکانات اختصاصی 
  • طراحی صفحه تماس با ما
  •  

بررسی شرگت های کاری محبوب دنیا

 گوگل به خاطر داشتن جاذبه های کاری فراوان و پرداخت های بالا و فرهنگ سازمانی استثنایی همواره معروف بوده است؛ پس جای تعجبی وجود ندارد که فارغ التحصیلان دوست داشته باشند که در این شرکت مشغول به کار باشند.

گوگل به خاطر داشتن جاذبه های کاری فراوان و پرداخت های بالا و فرهنگ سازمانی استثنایی همواره معروف بوده است؛ پس جای تعجبی وجود ندارد که فارغ التحصیلان دوست داشته باشند که در این شرکت مشغول به کار باشند.
 
 
در اوایل سال جاری، یک شرکت مشاوره تحقیقاتی با نام یونورسیوم، تحقیقی در سطح جهان ترتیب داده بود که در آن از 100000 دانشجو و فارغ التحصیل در مورد اینکه در چه شرکت یا سازمانی دوست دارند فعالیت کنند سوال شده بود.

با توجه به جوابهایی که شرکت کنندگان در این تحقیق دادند، یونیورسیوم شرکتهای محبوب آنها برای کار کردن در آن را رده بندی کرده است. 
 
 50 شرکت رویایی برای کار کردن دانشجویان علاقه مند به فضای کسب و کار در سراسر جهان

گوگل برای دومین سال متوالی در صدر این لیست قرار گرفت. گوگل که در تکنولوژی های بازاریابی و تبلیغات آنلاین، پردازش ابری،نرم افزار،جستجو حرف اول را میزند به عنوان برترین مکان برای کار کردن از دید شرکت کنندگان انتخاب شد.

اپل، گلدمن ساچه،PwC در رده های بعدی این لیست 50 تایی قرار گرفتند. در قسمت زیر نام 50 شرکت محبوب فارغ التحصیلان برای کار کردن را آورده ایم:

50.3M

شرکت چند ملیتی 3M که در مینه سوتای امریکا واقع است در ساخت محصولاتی مثل چسب و ورق فعالیت می کند.
 
 50 شرکت رویایی برای کار کردن دانشجویان علاقه مند به فضای کسب و کار در سراسر جهان
 

49. دل (Dell)

شرکت دل با بیش از 103 هزار نفر کارمند در سراسر جهان  در حوزه ساخت و پشتیبانی از کامپیوترهای شخصی فعال است.

48.شل (Shell)

شرکت رویال داچ شل یکی از شش کمپانی بزرگ فعال در نفت و گاز جهان است.

47. سامسونگ

مقر این غول دنیای الکترونیک در کره جنوبی است.
 
 50 شرکت رویایی برای کار کردن دانشجویان علاقه مند به فضای کسب و کار در سراسر جهان

46.جنرال موتورز

شرکت خودرو سازی که کار خود را از دیترویت شروع کرد و به طراحی و ساخت خودرو در سطح جهان مشغول است. جنرال موتورز در حال حاضر 396 شعبه در سراسر جهان  دارد.

45.UBS

این شرکت سوییس در حوزه ارائه خدمات مالی فعال است و هم به مشتریان خاص خدمات می دهد و هم به شرکتهای بزرگ در سراسر دنیا .

44.تویوتا

مجموعه تویوتا موتورز در ژاپن واقع شده است و بر طبق آمار سال 2015 حدود 344109 کارمند دارد.
 
 50 شرکت رویایی برای کار کردن دانشجویان علاقه مند به فضای کسب و کار در سراسر جهان

43.اوراکل

این کمپانی امریکاییدر ساخت پایگاه داده ها براینرم افزار های مختلف فعال است.

42.فورد

مقر این خودروساز در میشیگان امریکا است و توسط خانواده فورد اداره می شود.

41.AB InBev

این کمپانی برزیلی- بلژیکی بزرگترین شرکت آبجوسازی دنیا است.
 
 50 شرکت رویایی برای کار کردن دانشجویان علاقه مند به فضای کسب و کار در سراسر جهان

40.گروه فولکس واگن

این خودروساز آلمانی بر طبق آمار سال 2015 نزدیک 610076 نفر کارمند دارد.

39. اینتل

گروه اینتل در سانتاکلارای کالیفرنیا واقع است و بر طبق اطلاعات سال 2015 نزدیک 107300 نفر کارمند دارد.

38.موسسه اعتباری سوئیس

این هلدینگ مالی در زوریخ سوییس مستقر است.

37.هاینکن

این شرکت آبجو سازی معروف آلمانی در سال 1984 تاسیس شد و اکنون در 70 کشور مختلف شعبه دارد.
 
 50 شرکت رویایی برای کار کردن دانشجویان علاقه مند به فضای کسب و کار در سراسر جهان

36.دایلمر AG

دایلمر یک خودروساز آلمانی است که به ساخت خودروهای اختصاصی و تجاری مثل مرسدس بنز معروف است. بر طبق آمار سال 2014، نزدیک 279972 نفر در این شرکت مشغول به کار هستند.

35.بانک HSBC

این موسسه مالی در لندن مستقر است و چهارمین بانک بزرگ جهان محسوب می شود.
 
 50 شرکت رویایی برای کار کردن دانشجویان علاقه مند به فضای کسب و کار در سراسر جهان

34.گرنت تورنتون (Grant Thornton)

این شرکت در لندن مستقر است و هفتمین شرکت بزرگ دنیا در زمینه خدمات شبکه ای حرفه ای محسوب می شود.

33.جنرال الکتریک

جنرال الکتریک یک شرکت چند ملیتی است که در زمینه تولید مدیریت انرژی و تولید لوازم برقی فعال است و بیش از 300000 کارمند در سراسر جهان دارد.

32.پپسی

شرکت چند ملیتی پپسی در زمینه غذا، نوشیدنی،اسنک فعالیت می کند و در پرچیز نیویورک مستقر است. این شرکت در سال 1965 تاسیس شده است.
 
 50 شرکت رویایی برای کار کردن دانشجویان علاقه مند به فضای کسب و کار در سراسر جهان

31.بارکلایز

این موسسه مالی که به خدمات بانکی نیز مبادرت می کنددر لندن واقع است و در بیش از 50 کشور شعبه دارد.

30.سی تی

گروه مالی سی تی در واقع سومین هلدینگ بزرگ مالی در آمریکا محسوب می شود.

29.اکسنچر

اکسنچر بزرگترین  شرکت مشاوره ای دنیا از لحاظ درآمدی است که در حدود 384000 کارمند در 200 شعبه در 55 کشور دنیا دارد.

28. لوییس ویتون

تولیدی لوکس فرانسوی در فرانسه مستقر است و 60 برند معتبر تحت نام خود دارد.
 
 50 شرکت رویایی برای کار کردن دانشجویان علاقه مند به فضای کسب و کار در سراسر جهان
 
27.بانک داچه

بانک داچه در فرانکفورت واقع است و بیش از 100000 کارمند در 70 کشور در ان فعالیت میکنند.

26.Bain & company

این شرکت مشاوره در بوستون واقع است و بیش از 5700 کارمند در 34 کشور دنیا در ان کار میکنند.

25.نستله

نستله صاحب 447 کارخانه در 194 کشور دنیا است. این شرکت در زمینه تولید غذا و نوشیدنی فعالیت میکند و در سوییس مستقر است.

24.IBM

شرکت بین المللی IBM در آرمونک نیویورک واقع است و در سال 1911 تاسیس شده است.
 
 50 شرکت رویایی برای کار کردن دانشجویان علاقه مند به فضای کسب و کار در سراسر جهان
 
23.IKEA

این کمپانی فعال در حوزه مبلمان و لوازم خانگی بزرگترین شرکت جهان در این حوزه در سال 2008 بود.
 
22.بانک امریکایی مریل لینچ

شعبه مریل لینچ بانک آمریکا در سال 2009 تاسیس شد.

21. جانسون و جانسون

تولید کننده دارو و تجهیزات در سال 1886 تاسیس شد و اکنون در 250 کشور شعبه دارد.
 
 50 شرکت رویایی برای کار کردن دانشجویان علاقه مند به فضای کسب و کار در سراسر جهان

20.یونیلیور

این شرکت آنگلو آلمانی صاحب 400 برند است و یکی از قدیمی ترین شرکتهای چند ملیتی در دنیا محسوب می شود.

19.گروه آدیداس

این شرکت در آلمان واقع است و دومین شرکت بزرگ جهان در تولید البسه ورزشی است.
 
 50 شرکت رویایی برای کار کردن دانشجویان علاقه مند به فضای کسب و کار در سراسر جهان

18.کوکا کولا

محصولات نوشیدنی بی نظیر کوکاکولا از شرکتی در اتلانتا که در سال 1886 تاسیس شد می آیند.

17.سونی

این شرکت چند ملیتی مستقر در توکیو ژاپن محصولاتش را هم به مشتریان عادی می فروشد و هم به شرکتهای بزرگ سازننده محصولات الکترونیکی.

16.نایکی

این شرکت چند ملیتی  در بورتو اورگان واقع است و در زمینه تولید طراحی  و فروش کفش های ورزشی فعالیت میکند.
 
 50 شرکت رویایی برای کار کردن دانشجویان علاقه مند به فضای کسب و کار در سراسر جهان

15.گروه BMW

خودروساز لوکس بایریس موتورن ورکس(BMW) در مونیخ واقع است و در سال 1916 تاسیس شده است.

14.مورگان استنلی

این موسسه مالی  60000 کارمند دارد و در 42 کشور فعال است.

13. (P&G) Protector & Gamble

این شرکت تولیدی در سینی سیناتی اوهایو با 110000 کارمند واقع است.
 
 50 شرکت رویایی برای کار کردن دانشجویان علاقه مند به فضای کسب و کار در سراسر جهان

12. گروه مشاوره بوستون (BCG)

این شرکت مدیریت مشاوره ای در 48 کشور فعالیت دارد .

11.مک کینسی و کمپانی

این شرکت بین المللی مدیریت مشاوره در هر دو حوزه آنالیز کیفی و کمی فعالیت دارد.

10. J.P. Morgan

مجموعه جی پی مورگان ششمین بانک بزرگ دنیا از لحاظ ارزش داراییهایش است.
 
 50 شرکت رویایی برای کار کردن دانشجویان علاقه مند به فضای کسب و کار در سراسر جهان

9.گروه لوریل

این شرکت آرایشی فرانسوی بر طبق آمار سال 2014 در حدود  78600 کارمند دارد.

8.KPMG

این شرکت به ارائه حرفه ای خدمات حسابرسی می پردازد و جزو 4 شرکت مطرح در این حوزه است و در آمستردام واقع است.

7.مایکروسافت

مایکروسافت در ردموند واشنگتن واقع است و فعالیت اصلی آن فروش نرم افزار کامپیوتر و کامپیوترهای شخصی است.
 
 50 شرکت رویایی برای کار کردن دانشجویان علاقه مند به فضای کسب و کار در سراسر جهان

6.دلویت

این شرکت حسابداری نیویورکی دومین شرکت بزرگ در این زمینه در جهان است

5.PwC

PwC بزرگترین شرکت خدماتی جهان است که مجموعه ای از شرکتها را در 157 کشور دنیا مدیریت می کند.

4. گلدمن ساچه

گلدمن ساچه  در بانکداری بین المللی و دیگر امور مالی فعال است و مقرش در منهتن است.
 
 50 شرکت رویایی برای کار کردن دانشجویان علاقه مند به فضای کسب و کار در سراسر جهان

3.EY (Ernst & Young)

EY یکی از 4 شرکت بزرگ در زمینه حسابرسی در جهان است .

2.اپل

این شرکت تکنولوژیک چند ملیتی به خاطر محصولات الکترونیکی خود معروف است.

1.گوگل

این شرکت تکنولوژیک در حوزه محوصلات مبتنی بر اینترنت فعال است و صاحب بزرگترین موتور جستجوی جهان است.
 منبع: برترین ها

طراحی سایت شرکتی تهران | قم | مشهد | شمال | چند زبانه

 با توجه به حضور پر رنگ تر کاربران در فضای مجازی اکنون وقت آن فرا رسیده است تا شرکت ها با تمرکز بیشتری روی وبسایت های مربوطه به کسب و کار خود فعالیت داشته باشند. قطعا طراحی سایت شرکتی حرفه ای یکی از مهم ترین نیاز های آینده آن ها خواهد بود.

طراحی سایت شرکتی تهران

همانطور که می دانید شهر تهران پایتخت ایران و یکی از مهم ترین شهر های کشور محسوب می شود. اهمیت طراحی سایت شرکتی تهران از آن جا است که رقابت شدیدی بین شرکت های مختلف وجود دارد و هر کدام در تلاش هستند تا جایگاه مناسب تری را برای خود به دست آورند. اما فاکتور های زیادی برای به موفقیت رسیدن در این زمینه وجود دارد که ما تلاش داریم تمامی این نکات را در طراحی سایت مورد نظر شما در نظر بگیریم.

از این رو شرکت طراحی سایت نوپرداز آماده ارائه خدمات طراحی سایت شرکتی در شهر تهران به صورت کاملا حرفه ای به مشتریان گرامی می باشد.

طراحی سایت شرکتی قم

استان قم دیگر شهر مهم و مذهبی در کشور ما است که در این شهر نیز رقابت میان شرکت ها بسیار جدی است. از آن جایی که روی آوردن به کسب و کار های اینترنتی یک راه مناسب برای جدا کردن شرکت از سایر رقیبان است، پس این یک نیاز جدی برای شرکت های فعال در قم ترقی می گردد.

ما در نوپرداز به شما این اطمینان را می دهیم که طراحی سایت شرکتی مورد نظر شما را مطابق با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا پیاده سازی نماییم. برای سفارش طراحی سایت شرکتی قم می توانید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

طراحی سایت شرکتی شمال

بخش شمالی کشور ما همیشه در زمینه های مختلف از جمله توریستی و تفریحی فعالیت بالایی داشته است. از این رو شرکت های زیادی در این ناحیه تاسیس گردیده اند. ضرورت طراحی سایت شرکتی شمال کشور بسیار بالا بوده و سبب افزایش مشتریان خواهد شد.

ما در نوپرداز با ارائه خدمات مختلفی از قبیل طراحی سایت، سئو و طراحی اپلیکیشن این اطمینان را به شما می دهیم که بهترین نتایج را برای شرکت شما به ارمغان آوریم.

سایت شمال 

طراحی سایت شرکتی شهر مشهد

شهر مشهد همواره شامل مهم ترین مراکز تجاری و شرکت های بزرگی بوده است. شما می توانید با طراحی سایت شرکتی شهر مشهد تمایز خود با سایر رقیبان را آشکار کرده و از مشتریان بی شمار موجود در دنیای اینترنت برای پیشرفت کسب و کار خود استفاده نمایید. 

شرکت طراحی سایت نوپرداز با ارائه خدمات پیشرفته این امکان را به شما می دهد تا تمام خواسته های خود را در دنیای اینترنت به عمل مبدل نمایید.

بررسی امکانات مختلف سایت شرکتی

  • امکان مدیریت نمودن بخش وبلاگ سایت شرکتی
  • ویرایش، ایجاد و حذف خبر های سایت
  • امکان مدیریت منو ها
  • امکان ایجاد گالری و اسلایدر در سایت
  • امکان نمایش سایت در دستگاه های مختلف

هدف از طراحی سایت شرکتی حرفه ای چیست؟

هدف از طراحی سایت شرکتی دسترسی راحت تر مشتریان به خدمات شرکت شما و فروش حرفه ای در بازار است. شما می توانید با معرفی و نمایش درست محصولات و خدمات شرکت به بازدیدکنندگان آن ها را به مشتریان همیشگی خود تبدیل نمایید. شرکت طراحی سایت نوپرداز همواره آماده است تا شما را در دست یابی به این هدف مهم همراهی نماید.

هدف از طراحی وب سایت 

طراحی سایت شرکتی چند زبانه

شرکت های زیادی در ایران وجود دارند که با شرکت های موجود در دیگر کشور ها همکاری می کنند. قطعا طراحی سایت شرکتی چند زبانه سبب کاهش هزینه های مرتبط با طراحی چند سایت خواهد شد و گسترش کسب و کار شما در کشور های مختلف راحت تر خواهد بود. همچنین طراحی یک وب سایت چند زبانه از سردر گم شدن مشتریان شما جلوگیری خواهد نمود. 

برای کسب و اطلاعات بیشتر درباره طراحی سایت های چند زبانه و امکانات مختلف آن ها با ما در تماس باشید.

افزایش سرعت وب سایت

 در عصری زندگی می کنیم که اغلب کسب و کار ها به سمتی پیش می روند که از وب سایت ها برای به اشتراک گذاری اطلاعات و تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند. برای این که مشتریان یا بازدید کنندگان از حضور در وب سایت شما لذت ببرند باید تا جایی که می توانید فضای وب سایت خود را جذاب نمایید. سرعت بالا آمدن سایت هم یک فاکتور مهم دیگر می باشد، زیرا معمولا کسی چندین دقیقه منتظر نخواهد ماند که یک وب سایت باز شود و به سراغ وب سایت دیگری خواهد رفت. پینگ دام یک ابزار بسیار خوب در این زمینه می باشد که می توانید از آن استفاده نمایید. معمولا، سرعت سایت اغلب به کدگذاری، سرور و محل ذخیره سازی کدها بستگی خواهد داشت. در زیر ما مراحلی را توضیح می دهیم که با توجه به آن ها خواهید توانست سرعت وب سایت خود را افزایش بدهید:

طراحی ساده و کاربردی سایت

امروزه اغلب وب سایت ها تمایل شان بر این است که از تصاویر ساده با متون کوچک استفاده کنند، به جهت آن که این دقیقا همان چیزی است که سبب جلب نظر مردم به آن وب سایت می شود. در طراحی اغلب وب سایت های مدرن تمامی مطالب سایت در یک صفحه قابل نمایش بوده و دیگر نیازی نیست که بازدید کننده به صفحات مختلفی رجوع نماید. استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت برای دستیابی به این خواسته کمک بسیار زیادی به برنامه نویسان وب می کند.

کد های خود را فشرده سازی کنید

یک راه دیگر برای کمک به افزایش سرعت وب سایت شما این است که شما وب سایت خود را فشرده سازی نمایید. نرم افزار های زیادی مانند Gzip هستند که شما می توانید برای انجام این کار از آن ها استفاده کنید. 

از CDN استفاده کنید

CDN ابزاری می باشد که داده های وب سایت شما را ذخیره می کند و سپس آن را در اختیار سرور های ابری مختلفی در سراسر دنیا قرار می دهد. به عنوان مثال اگر شما در کشور ایران زندگی می کنید و بعضی کاربران سایت شما در آمریکا و اروپا هستند، CDN تمام اطلاعات وب سایت شما را ذخیره و آن ها را به سرور های موجود در اروپا و آمریکا منتقل می نماید، تا سرعت بارگذاری وب سایت برای کاربران افزایش یابد. استفاده از یک CDN خوب می تواند سرعت وب سایت را تا پنجاه درصد بیشتر کند.

کار را برای کاربران آسان کنید

سعی کنید در فرم هایی مانند فرم ثبت نام تعداد فیلد ها را کاهش دهید. اگر می خواهید که کاربران در وب سایت شما ثبت نام نمایند سعی کنید که وب سایت خود را طوری طراحی کنید که آن ها با سختی رو به رو نشوند. تبلیغاتی که انجام می دهید باید با موضوع وب سایت شما سازگاری داشته باشد در غیر این صورت ممکن است باعث گریز کاربران از وب سایت شما گردد.

بازاریابی اینترنتی چیست

بازاریابی اینترنتی که به آن بازاریابی الکترونیکی، بازاریابی تحت و یا بازاریابی آنلاین هم می گویند،

به کسب در آمد، فروش محصولات و عرضه خدمات از راه اینترنت گفته می شود. بازاریابی اینترنتی

زمینه گسترده ای می باشد چون که نه تنها شامل بازاریابی از راه اینترنت می شود، بلکه شامل کلیه

فعالی تها و بازاریابی ها از طریق ایمیل و دیگر وسایل از راه دور می باشد.

مدیریت کردن داده های مربوط به مشتریان و ارتباط آنلاین با آن ها در زمینه بازاریابی اینترنتی خلاصه

می گردد. بازاریابی اینترنتی، خصوصیت های فنی و خالقانه اینترنت را به یکدیگر متصل می نماید که شامل طراحی،

توسعه، تبلیغات و فروش می باشند.

بازاریابی اینترنتی 

پیدایش اینترنت، این امکان را تقریباً برای همه ایجاد نموده است که هر شخصی کالا ها، محصولات یا

خدمات خود را فقط با فشردن چند کلیک از سوی خریداران به فروش رساند. بازاریابی اینترنتی، ذاتا

ادامه ای از بازاریابی سنتی در زمان های گذشته است. فروش از طریق اینترنت، برای کلیه کسب و کارهای

کوچک و بزرگ میتواند سودمند باشد. تنها می بایست نکاتی را رعایت کرد که هسته اصلی بازاریابی

اینترنتی را تشکیل می دهند.

بررسی بازار هدف شما اصلی ترین و مهم ترین بخش از بازاریابی اینترنتی می باشد. دلیل این موضوع

آن است که مهم نیست چه چقدر فردی در فروش حرفه ای باشد. چیزی که اهمیت دارد آن است که بدانیم چه

چیزهایی مورد علاقه مردم نیست. هر کسی که علاقه به کسب و کار از طریق اینترنت دارد اولین چیزی

که نیاز دارد تحقیق کردن است. با تحقیق در مورد آنکه چه چیزهایی را دیگران می فروشند تا افرادی را

که به دنبال آن کالا ها هستند، پیدا کنند.

بی شک شاه کلید موفقیت در بازاریابی، تحقیق و هدفمند بودن است و بدون آن، هر تلاشی در

عرصه بازاریابی، محکوم به شکست می باشد.

بازاریابی 

بازاری های قدیمی، نیاز داشتند تا به مکانهای عمومی فروش، نظیر فروشگاه ها و حراجی ها تکیه

کنند تا به مشتریان فعال خود دسترسی پیدا کنند. معادل مدرن فروشگاه ها، وب سایت ها هستند.

همان گونه که یک فروشگاه نیاز دارد تا به زیبایی طراحی شده باشد و محیطی مناسب را برای مشتریان

خود فراهم آورد، یک وب سایت فروش نیز نیازمند طراحی حرفه ای می باشد. یک وب سایت مناسب همچنین نیاز

دارد تا اطلاعات را از راهی موثر نمایش و ارائه بدهد و این امکان را فراهم آورد تا مشتریان به آسانی

سفارش خدمات و پرداخت ها را انجام دهند.

بازاریابی اینترنتی مانند کسب و کارهای دیگر، بر نگاه مشتریان به کالا ها و خرید محصولات تکیه

دارد. آوردن بازدید کنندگان زیاد به سایت، کلید اصلی موفقیت در اینترنت است. ترافیک سایت، ستون

فقرات بازاریابی اینترنتی می باشد و تقریبا روش های نامحدودی برای رسیدن به این هدف وجود دارد.

با دانستن اینکه چه چیزی را بفروشیم تا وب سایتی مناسب آن طراحی کنیم و بازدید کننده برای آن

جذب کنیم، می توان گام های مناسب را برداشت تا در مسیر سود از طریق اینترنت قرار گرفت.

طراحی سایت استارت آپ حرفه ای

 برای استارت آپ ها که کارآفرین های مدرن هستند، این یک نیاز ضروری است که با فناوری در ارتباط کامل باشند. استارت آپ ها جزء آن دسته از مشاغل هستند که برای جذب مشتری و معرفی خود، نیاز به طراحی وب سایت دارند که هر چه طراحی این وب سایت، خلاقانه تر باشد، مطمئنا تأثیر بیشتری در جذب مشتری خواهد داشت. همه این ها ایجاب می کند که یک سوال در ذهن استارت آپ ها به وجود آید که چگونه یک سایت استارت آپ حرفه ای، طراحی کنند؟

در این مقاله اطلاعاتی را در همین رابطه در اختیار شما قرار خواهیم داد.

مشخصات یک سایت استارت آپ حرفه ای

چند مورد از مشخصات یک وب سایت استارت آپ حرفه ای به قرار زیر است :

  • در سایت های استارت آپ حرفه ای، خدمات کسب و کار به طور کامل معرفی شده اند.
  • سایت های استارت آپ، از گرافیک قوی برای جلب مشتریان خود بهره می برند.
  • امکان بارگذاری ویدئو و عکس با کیفیت، در این سایت ها وجود دارد.

استارت آپ 

چند نکته در طراحی یک سایت استارت آپ حرفه ای

برای این که شما یک سایت استارت آپ حرفه ای را طراحی کنید که به نحو احسن بتوانید خدمات خود را برای مشتریان معرفی کرده و مشتری بیشتری جذب کنید، نکاتی را در طراحی باید رعایت کنید که عبارتند از :

1 - ساده سازی : یک قانون در طراحی سایت استارت آپ هست به نام " هر چه کمتر، بهتر" . به این معنی که در طراحی سایت استارت آپ، باید المان های غیر ضروری را حذف کرد و یک محیط کاربری بسیار ساده را برای مشتری طراحی کرد.

2 - سلسله مراتب بصری : در سایت های استارت آپ، تیتر های اصلی باید به گونه ای باشد که کاملا از تیتر های فرعی متمایز و قابل تشخیص باشند. از طریق بزرگ تر کردن و تفاوت رنگ دادن آن ها این کار میسر خواهد شد. در انتخاب رنگ ها دقت کنید که از رنگ هایی استفاده نمایید که تیتر ها را برجسته کند و برای کاربران قابل تشخیص باشد.

در استفاده از رنگ ها، زیاده روی نکنید و تعداد رنگ های استفاده شده در سایت را به حداقل ممکن برسانید. به برندهایی مانند کوکاکولا، استارباکز، فیسبوک و توییتر دقت کنید تمامی این برندها به راحتی و با یک رنگ اصلی قابل تشخیص هستند.

3 - روند کار : روند کار برای کاربران در سایت های استارت آپ، باید ساده باشد. کلیک ها را کم کنید و کادر ها و گزینه هایی که کاربران برای ثبت نام باید تکمیل کنند را نیز کاهش دهید.

4 - کنتراست : متن های اصلی باید از پس زمینه ها یا سایر موارد، تیره تر باشد. طراحی باید به گونه ای باشد که فضای داخل سایت، زیاد شلوغ به نظر نرسد و حتی فاصله ی بین خطوط هم، باید بین 1.5 تا 1.75 تنظیم شود.

5 - تصاویر : برای جلب بیشتر مخاطبان، استفاده از عکس، بسیار ارزشمند تر از متن است. البته در انتخاب نوع تصاویر، باید مخاطبان سایت را به خوبی بشناسید و متناسب با سلیقه ی آن ها، تصاویری را در سایت قرار دهید. برای این کار باید گروه سنی، جنس، شغل و ... مخاطبان سایت را به خوبی بشناسید.

6 - در مطالبی که در سایت گذاشته می شود، برخی معتقدند که از کلمات عامیانه برای جلب بیشتر مشتریان استفاده کنند. در صورتی که، استفاده از اصطلاحات عامیانه در متن های اصلی، در اکثر اوقات موجب می شود کاربران در فهم پیام دچار اشتباه شوند. پس در متون اصلی از مطالب سایت، هرگز از اصطلاحات عامیانه استفاده نکنید.

7 - برای تشویق کاربران جهت کلیک کردن روی یک باتن، پیشنهاد یک هدیه ویژه را بدهید. البته قبل از آن باید برای نوشتن باتن، از حروف بزرگ و تیره استفاده کنید.

8 - به کاربران نهایی ( مخاطبان هدف ) فکر کنید. برای این  کار شما باید کاربران هدف و نهایی خود را  کاملا بشناسید و برای این شناخت زمان بگذارید. شما سایتی که طراحی می کنید، برای مشتریان نهایی است نه برای خودتان. چرا که این مشتریان و مخاطبان هدف شما هستند که قرار است با سایت شما در ارتباط باشند و کار کنند. پس باید در طراحی سایت استارت آپ حرفه ای، تمام ذهن خود را روی مخاطبان هدف متمرکز کنید. برای موفق شدن در آینده، این نکته بسیار ضروری است.

9 - در طراحی سایت استارت آپ حرفه ای باید به این نکته دقت داشته باشید که مشتریان شما بیشتر به دنبال مزایا هستند تا ویژگی ها. همان طور که از جمله ی بی نظیر  Simon  Sinek TED " چطور رهبران بزرگ انجام عملی را به مردم القا می کنند " این مطلب کاملا برداشت می شود، شما باید کاری کنید که مردم بدانند چرا یک کاری انجام می دهید نه این که چه کاری را انجام می دهید. به عبارت دیگر شما باید در طراحی سایت استارت آپ حرفه ای خود، این گونه به مردم نشان دهید که خدمات شما مزایای فراوانی را برای مشتریان به دنبال خواهد داشت نه این که از ویژگی های کار خود و نحوه کار خود بگویید. آن ها هرگز به ویژگی ها اهمیت نمی دهند و به دنبال مزایا هستند.

10 - در آخرین نکته یک جمله مشهور از زبان Maya Angelou را بیان می کنیم :

" من آموخته ام که مردم آنچه شما می گویید را فراموش می کنند، آنها آنچه شما انجام می دهید را نیز فراموش می کنند اما آنها هرگز احساسی که داشته اند را فراموش نمی کنند " .

برای این یک سایت استارت آپ حرفه ای داشته باشید، باید در طراحی سایت به مشتریان احساس ببخشید. احساس رضایت و خشنودی است که موجب می شود مشتری جلب و جذب شود. که این احساس زمانی منتقل خواهد شد که شناخت دقیق از مخاطبان داشته باشید و همان چیزی را که آن ها می خواهند، بیان کنید و ارائه بدهید.

 سایت استارت آپ 

موارد ضروری در طراحی سایت استارت آپ

 

در این قسمت به طور مختصر آن چه که یک سایت استارت آپ حرفه ای باید داشته باشد را بیان می کنیم :

1 - همان طور که اشاره شد، باید استفاده از سایت استارت آپ و بهره مندی از خدمات، ساده و آسان باشد.

2 - در سایت های استارت آپ حرفه ای، امکان نظر سنجی از کاربران باید وجود داشته باشد و نظرات آن ها بررسی شود.

3 - پیشتیبانی لازم و کامل از خدمات به مشتریان ارائه داده شود.

نتیجه گیری

استارت آپ ها هم مثل تمام مشاغل، اگر بخواهند که موفق شوند، باید پشتکار داشته باشند و با علوم مختلف طراحی سایت حرفه ای استارت آپ، آشنا باشند. که این نیاز دارد به این که شما به علم و فناوری روز دنیا در رابطه با طراحی سایت های استارت آپ، شناخت داشته باشید و به روز باشید.

طراحی سایت فروش آنلاین فایل

 امروزه افرادی هستند که فایل های ذخیره شده ی زیادی دارند که می توانند از این حجم فایل ذخیره شده خود کسب درامد کنند. فایل های ارزشمند زیادی که گاها از خاطر خود فرد هم پاک شده اند ولی در حافظه دستگاه وجود دارند. با راه اندازی یک سایت فروش آنلاین فایل، می توان از این فایل های ارزشمند، کسب درامد کرد. ارزش تک تک این فایل ها، را با طراحی یک وب سایت فروش آنلاین فایل، می توان دوباره احیا کرد. فایل های زیادی از جمله مجموعه تصاویر، کتاب های الکترونیکی، پروژه های دانشجویی و ... را می توان در سایت فروش آنلاین فایل قرار داد و یک کسب و کار راه اندازی کرد. در ادامه به معرفی بخش های مختلف سایت در طراحی سایت فروش آنلاین فایل می پردازیم.

بخش های مختلف سایت فروش آنلاین فایل 

وب سایت های فروش انلاین فایل، بنا به سلیقه ها و سفارشات مختلف، دارای قسمت ها یا ویژگی های مختلفی هستند که به طور کلی به دو بخش قسمت ها یا ویژگی های اصلی و فرعی تقسیم بندی می شوند. قسمت های فرعی آن، بخش هایی هستند که صاحبان سایت، هنگام طراحی سایت سفارش می دهند و شخصی سازی می کنند اما قسمت های اصلی یک وب سایت فروش آنلاین فایل و یا ویژگی های اصلی آن شامل موارد زیر است :

1 -بخش جستجوی سریع هر فایل. 2 - بخش لیست فایل ها با قابلیت دسته بندی فایل ها بر مبنای گروه، قیمت هر فایل، تاریخ انتشار و ... . 3 - بخش عضویت سریع کاربران. 4 - ارایه لینک دانلود مجزا برای هر کاربر برای محفوظ ماندن قابلیت فروش فایل تنها برای یک خریدار. 5 - امکان اتصال به درگاه پرداخت شتاب یا درگاه واسط.

دانلود سریع سایت در عین بالا بودن حجم سایت، امنیت سایت و پرداخت های ایمن در سایت، از جمله موارد فنی در طراحی سایت های فروش آنلاین هستند که ضامن اعتبار و استفاده بیشتر کاربران است.

بخش های سایت فروش فایل 

نحوه طراحی سایت فروش فایل

برای طراحی یک سایت فروش آنلاین فایل، رعایت نکات زیر از اهمیت بالایی برخوردار است:

  • در ابتدا باید در سایت فروش آنلاین فایل، در قسمتی به نام " درباره ی ما "، اطلاعات کامل از جمله اطلاعاتی درباره فعالیت، مجوز های کسب و کار اینترنتی و نماد های الکترونیکی اعتماد و اطلاعات تماس جهت معرفی  قرار داده شود.
  • در قدم بعدی در طراحی سایت فروش آنلاین، باید به طبقه بندی فایل ها از جمله فایل های متنی و مولتی مدیا پرداخته شود. علاوه بر این،‌ درکنار هر فایلی باید توضیحاتی در مورد محتوای فایل و مواردی مثل گروه سنی، کیفیت، میزان استقبال، امتیازات ویژه و … برای راهنمایی کاربران ارائه گردد.
  • بخش بعدی که در سایت فروش آنلاین وب باید وجود داشته باشد، بخش عضویت است که کاربران توسط آن بتوانند ثبت نام کنند و حساب کاربری ایجاد کنند و در نهایت خرید راحت تری داشته باشند. به علاوه با ثبت نام در سایت، باید امکان ارسال ایمیل و اس ام اس برای اطلاع از خریدها و پرداخت ها وجود داشته باشد.
  • بخش پرداخت الکترونیکی هم بخش دیگری است که باید در طراحی سایت فروش آنلاین فایل پیاده سازی شود. همچنین بخش پشتیبانی هم به منظور پشتیبانی از کاربران در هنگام بروز مشکلات احتمالی راه اندازی می شود.
  • در طراحی سایت فروش آنلاین فایل، برای معرفی فایل های جدید و پیشنهادی مدیران، باید بخشی هم برای رتبه بندی پرفروش ترین ها، پرکاربردترین ها، برترین ها و … در نظر گرفته شود.
  • یکی از ضروری ترین بخش ها نیز بخش نظرسنجی است که برای آگاهی از سلیقه کاربران، بسیار مفید است. این موجب استفاده از نظرات و کاهش نقاط ضعف سایت می شود.
  • آخرین بخش هم بخش جستجو است که باید امکان جستجو بر اساس نام، نوع، قیمت و … را برای کاربران فراهم کند.

صفحات مختلف سایت فروش آنلاین فایل

به طور کلی صفحاتی را که یک سایت فروش آنلاین فایل باید داشته باشد شامل زیر است :

  • صفحه درباره ما
  • صفحه دسته بندی
  • صفحه عضویت
  • صفحه پرداخت الکترونیکی
  • صفحه پشتیبانی
  • صفحه رتبه بندی
  • صفحه نظرسنجی
  • صفحه جستجو

جستجو در سایت فروش آنلاین فایل

افراد زیادی هستند که فایل هایی را در حافظه ها و هاردهای خود دارند اما فرصت گشتن به دنبال آن ها را ندارند و برای راحتی کارشان حتی حاضر به پرداخت پول برای به دست آوردن فایل مورد نظرشان هستند. با قرار دادن بخش جستجو پیشرفته در سایت فروش آنلاین فایل، می توان این امکان را برای کاربران فراهم کرد تا در کم ترین زمان ممکن، فایل مورد نظرشان را پیدا کنند. 

جستجو در سایت فروشگاهی 

اخبار و مقالات در سایت فروش آنلاین فایل

برای بالا بردن رتبه سایت در موتور های جستجو، می توان اخبار و مقالات را هم در سایت فروش آنلاین فایل قرار داد تا به راحتی مطالب و محتوای سایت در اختیار کاربران قرار گیرد و فروش فایل ها بیشتر شود. سعی کنید از اخبار و مقالات جذاب و کاربرپسند استفاده نمایید تا کاربران بیشتری جذب فروشگاه شما شوند.

تبلیغات در سایت فروش آنلاین فایل

برای افزایش درامد در سایت فروش آنلاین فایل، می توان بخشی را هم در سایت به عنوان تبلیغات اختصاص داد تا با اخذ آگهی تبلیغات از آگهی دهندگان، به کسب و کار رونق بخشید. البته این مورد نیاز به این دارد که سایت فروش آنلاین فایل، بازدیدکننده زیادی را داشته باشد و رتبه سایت در موتور های جستجو بالا باشد. آگهی دهندگان به دنبال این هستند که بنرهای تبلیغاتی خود را در سایت هایی قرار دهند که بازدید کننده ی بیشتری دارد تا آگهی آن ها بیشتر در معرض دید بازدید کنندگان قرار گیرد.

قابلیت های سایت فروش آنلاین فایل

برخی از قابلیت هایی که طراحی یک سایت فروش آنلاین فایل باید داشته باشد،‌ عبارتند از :

1- ایجاد صفحه ویژه و منحصر به فرد فروشنده فایل.

2 - طراحی و پیاده سازی کامل بخش حسابداری و دریافت و پرداخت پورسانت ها.

3 - طراحی مکانیزم جستجوی فوق پیشرفته برای راحت تر پیدا نمودن فایل ها.

4 - پیاده سازی امنیت کامل برای اینکه بدون واریز وجه فایلی دانلود نشود.

5 - طراحی بخش آخرین فایل ها و یا بهترین فایل هایی که کاربران زیاد آنها را خریداری نموده اند.

6 - طراحی و پیاده سازی مکانیزم کامل فروشگاهی در سایت فروش فایل.

7 - راه اندازی چند درگاه بانکی.

8 - طراحی و پیاده سازی مکانیزم تبلیغاتی که بتوانید از وب سایت کسب درآمد نمایید. 

کسب درآمد از طراحی سایت فروش فایل آنلاین

حجم کم و دسترسی آسان به حافظه های کامپیوتری و قابلیت ذخیره انواع فایل ها و اطلاعات بر روی آنها، سبب شده است که از این نوع حافظه ها، استفاده بسیار زیادی شود و استفاده از کتابها و نوارهای پخش، بسیار کم رنگ شود. این اطلاعات ذخیره شده، با استفاده از کدبندی، بر روی کامپیوتر خوانده می شوند. با استفاده از طراحی سایت فروش فایل آنلاین، می توان این فایل ها و اطلاعات ارزشمند را به فروش گذاشت و درآمدزایی کرد. به این ترتیب ما در این مقاله اطلاعاتی را درباره ی این کسب و کار جدید آوردیم تا شما هم بتوانید از این روش کسب درآمد کنید.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد