x تبلیغات
طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن موبایل، طراحی فروشگاه اینترنتی

سایت های توریستی جام جهانی روسیه

 در کشور روسیه حدود 142 میلیون نفر زندگی می کنند و این کشور از لحاظ جمعیتی در رتبه نهم دنیا جای گرفته است. نژاد اغلب مردم این کشور روسی می باشد و نژاد های دیگری مانند ارمنی و مغول و گرجی و.. نیز هستند. جام جهانی فوتبال در چند ماه آینده در روسیه برگزار خواهد شد، جایی که جمیعت بسیار زیادی را از سرتاسر دنیا به سمت روسیه خواهد آورد. ورود این سیل عظیم گردشگر به روسیه باعث این خواهد شد که صنعت گردشگری در این کشور رونق بسیاری پیدا کند. برای سفر به روسیه باید ویزای مخصوص ورود به این کشور را دریافت نمایید که وب سایت های توریستی زیادی نیز وجود دارند که می توانند در این زمینه به شما خدمات ارائه بدهند.

جاذبه های توریستی روسیه

ایزماییلوا که حال یکی از مناطق شهر مسکو محسوب می گردد در گذشته دهکده کوچکی بود که مورد توجه خاندان تزار روسیه قرار داشت. یکی از بزرگ ترین تزار های روسیه در زمان کودکی خود در این دهکده زندگی می کرده است. یکی دیگر از جاذبه های گردشگری روسیه دریاچه بایکال است که عمیق ترین دریاچه دنیا نیز می باشد، که دارای آب های بسیار زلالی نیز هست. این اثر در یونسکو به ثبت رسیده است. کاخ کرملین مسکو نیز که در قلب مسکو قرار گرفته است یکی از دیدنی ترین قلعه های موجود در جهان است.

تور روسیه 

سایت های توریستی روسیه

امروزه وب سایت های زیادی وجود دارند که برای انجام تور های توریستی اقدام کرده اند. اما گردشگران بایستی به این نکته توجه داشته باشند که اگر قصد دارند به صورت اینترنتی و از طریق وب سایت ها برای سفر به روسیه اقدام کنند، حتما بایستی به وب سایت های توریستی معتبر مراجعه کنند. بسیاری از این وب سایت ها حتی این امکان را برای گردشگران فرآهم کرده اند که بتوانند به صورت اقساطی هزینه های مربوط به تور را پرداخت نمایند.

در زیر لیستی از وب سایت های توریستی روسیه آمده است که می توانید با مراجعه به آن ها اطلاعات لازم برای سفر به جام جهانی 2018 را به دست آورید:

  • www.ilikevents.com
  • www.e-russia.ir
  • www.abrobadgasht.ir
  • www.expresstorussia.com
  • www.travelallrussia.com
  • www.coxandkings.co.uk
  • www.tourradar.com
  • www.topdeck.travel
  • www.tripadvisor.com

طراحی سایت استان گیلان

 استان گیلان به خاطر این که تراکم جمعیتی زیادی را دارد یکی از شهری نشده ترین قسمت های کشور است. بیشتر صنعت این استان را محصولات کشاورزی تشکیل داده اند و در حوزه تولید انرژی از منابع تجدید پذیر نیز این استان آمار خوبی را از خود به جای گذاشته است.

اهمیت طراحی سایت استان گیلان

استان گیلان به سبب این که در زمینه تولید محصولات کشاورزی رتبه خوبی را دارد و همچنین همواره میزبان گردشگران و توریست های زیادی می باشد زمینه ایجاد بسیاری از کسب و کار ها در آن فرآهم آمده است. به همین جهت طراحی سایت و فروشگاه های اینترنتی نیز در این استان از اهمیت بالایی برخوردار است. اغلب مراکز توریستی و گردشگری این استان می توانند با استفاده از یک وب سایت مناسب به تبلیغ و جذب گردشگران بیشتر بپردازند و هتل داران نیز می توانند به معرفی خدمات خود و همچنین ایجاد خدماتی مانند رزرو آنلاین اتاق ها به مشتریان خود بپردازند. البته دامنه خدمات طراحی سایت و فروشگاه های اینترنتی در استان گیلان فقط به این موارد خلاصه نمی شود و ایجاد وب سایت ها در زمینه های مختلف کاری در این استان سبب رونق کسب و کار های زیادی شده است.

شرکت طراحی سایت در استان گیلان

یکی از مهم ترین نکاتی که مشتریان باید به آن توجه داشته باشند این است که بایستی طراحی فروشگاه اینترنتی یا وب سایت خود را به شرکت هایی بسپارند که در این زمینه دارای تخصص و سابقه مناسبی باشند زیرا گسترش وسعت کسب و کار شما به همین مورد بستگی وارد و نباید از ان ساده عبور کنید. داشتن ظاهری زیبا و محیطی کاربر پسند، تجربه کاربری مناسب از جمله عوامل مهم موفقیت وب سایت شما خواهد بود.
شرکت طراحی سایت نوپرداز با بهره بردن از کادری مجرب و حرفه ای آماده ارائه خدمات ویژه و تخصصی در زمینه های طراحی وب سایت ، طراحی فروشگاه های اینترنتی، طراحی اپلیکیشن های موبایلی و سئو و بهینه سازی وب سایت توسط موتور های جستجو در استان گیلان می باشد.

گیلان 

پرطرفدار ترین اپلیکیشن های موبایلی

  آمارها نشان می‌دهد که استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل در سال 2017 هم کاهش نخواهد یافت، فقط ممکن است که گرایش‌های توسعه‌دهندگان برای طراحی اپلیکیشن‌ها تغییر کند.

 

در این مطلب دو قسمتی، محبوب ترین گرایشات جهت طراحی اپلیکیشن های موبایل را به شما معرفی می کنیم

 در حال حاضر 2.1 میلیارد نفر در دنیا، گوشی هوشمند دارند. این در حالی است که افراد بالای 25 سال، روزانه حدود 264 بار و جوانان 15 تا 24 سال روزانه 387 بار از گوشی تلفن همراه خود استفاده می کنند. 

به گزارش روابط عمومی تدبیرگستران، 11 گرایش به توسعه اپلیکیشن در سال جاری میلادی عنوان شده است که در این قسمت، پنج مورد  معرفی می‌شود.

امروزه گوشی‌های هوشمند بخش جدانشدنی زندگی روزانه هر یک از ما شده است. صبح‌ها با زنگ گوشی بیدار می‌شویم، از تلگرام استفاده می‌کنیم، به موزیک گوش می دهیم، اخبار را می خوانیم، ویدیوهای یوتیوب را می بینیم، ایمیل هایمان را چک می کنیم و بسیاری کارهای دیگر و تقریبا تمامی این فعالیت ها را با گوشی تلفن همراه خود انجام می دهید. 

طبق تازه‌ترین گزارش‌های موسسه Touch Points دفعات استفاده از تلفن همراه جوانان 15 تا 24 سال، روزانه 387 بار است که اگر متوسط زمان خواب هر فرد در شبانه‌روز را 10 ساعت در نظر بگیریم، میزان استفاده از تلفن همراه تقریبا معادل هر دقیقه یک بار است. در ادامه به ذکر مهم‌ترین گرایش‌ها برای ساخت اپلیکیشن‌ها در سال 2017 می‌پردازیم.

- تسریع صفحات موبایل، چشم‌انداز صفحات وبی اپلیکیشن‌ها را تغییر خواهد داد. Google AMP(Google Accelerated Mobile Pages) زمان لود بر روی گوشی‌های موبایل را سریع‌تر می‌کند و نرخ خروج از صفحه (Bounce Rate) را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. منتشرکنندگان اپلیکیشن‌ها با این شیوه می‌توانند میزان دیده‌شدن تبلیغات خود و هم‌چنین بازدیدکنندگان‌شان را افزایش دهند.

- اگر شما کمی از گرایش‌های مدرن توسعه اپلیکیشن آگاه باشید، واقعیت افزوده (AP) و واقعیت مجازی (VR) برای شما موضوع تازه‌ای نیستند. در سال 2016 این دو موضوع انقلابی در صنعت بازی‌سازی و تفریحات به وجود آوردند و دیوایس‌های واقعیت مجازی محبوبیت زیادی پیدا کردند. 

- هوش مصنوعی اکنون تحقق یافته است

نشریه گارتنر خبر از رشد 300 درصدی در حجم سرمایه‌گذاری‌ها روی هوش مصنوعی در سال جاری نسبت به سال 2016 داد. طبق تازه‌ترین تحلیل‌ها به دلیل مزایای زیاد برخورداری از هوش مصنوعی، شرکت‌های بزرگی مانند گوگل، فیسبوک، IBM، eBay استارتاپ‌هایی را برای شناسایی افرادی که در زمینه هوش مصنوعی مهارت دارند آغاز کرده‌اند. 

- اپلیکیشن های موبایل ابری در حال رشد هستند

از کاربران اپلیکیشن گرفته تا متخصصان تکنولوژی، همه و همه درباره تکنولوژی‌های ابری و این‌که چطور زندگی ما را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند شنیده ‌ند. امروزه، رایانش ابری جایگاه خود را در اپلیکیشن‌های موبایل پیدا کرده است و حالا می‌توانیم انتظار اپلیکیشن‌های موبایل قدرت‌مندی که به طور مستقیم داده ‌ا را از ابر می گیرند و کم‌رین فضا را  روی حافظه داخلی گوشی‌های هوشمند می‌گیرند، داشته باشیم. 

گوگل درایو، دراپ باکس و ... نمونه‌هایی از این تکنولوژی هستند. موسسه تحقیقاتی سیسکو می‌گوید اپلیکیشن‌های ابری تا سال 2019، 90 درصد ترافیک داده  روی گوشی را به خود اختصاص می‌دهند.

تمرکز بیشتر روی امنیت در اپلیکیشن‌ها

طبق پبیش‌بینی گارتنر، 75% از اپلیکیشن‌های موبایل حتی تست‌های اولیه امنیت را هم نگذرانده‌اند. گواه این مدعا تحقیقات موسسه HP است که می‌گوید 70% اپلیکیشن‌ها می‌توانند به حافظه داخلی آسیب بزنند و 94% اپلیکیشن‌ها می‌توانند دربرگیرنده متدهای ورود به گوشی شما باشند. 

هکرها علاقه‌مند هستند که این آشفتگی که به عنوان خلا امنیتی در گوشی‌های موبایل شناخته می‌شود، برای سرقت اطلاعات حساس و محرمانه ادامه پیدا کند. 

این یکی از گرایش‌های منفی توسعه اپلیکیشن‌های موبایل است که به نظر می‌رسد در سال 2017 هم ادامه خواهد داشت. بنابراین برخی از فریم ورک‌های جاواسکریپت می‌تواند به شما برای توسعه یک اپلیکیشن موبایل ایمن کمک کند.

منبع: سایت تدبیرگستران 

اپ موبایل

سئو سایت های فروشگاه اینترنتی

 وقتی برای بار اول به مشتری‌ها می‌گم که سئو می‌تونه میزان فروش آنلاین رو برای سایت‌های خرده‌فروش‌ اینترنتی دوبرابر کنه، باور نمی‌کنن؛ اما بعدازاینکه بهشون نشون می‌دم چطور این کار رو با استفاده از 8 نکته‌ی مفید سئو برای فروشگاه‌های اینترنتی نروژی انجام دادم، قبولش می‌کنند.

 

شاید این قضیه یه کم غیرواقعی به نظر بیاد اما این‌طور نیست. سئوی فروشگاه اینترنتی و بهینه‌سازی نرخ تبدیل (conversion rate) می‌تونه ترافیک و فروش شما رو دوبرابر کنه. وقتی به مشتری‌های احتمالی خودم این شواهد و مدارک رو نشون می‌دم، سؤالات زیادی رو در رابطه با جذب ترافیک بیشتر، ارتقای تبدیل‌ها، افزایش فروش، درگیر کردن خریدارها و تبدیل کردن اون‌ها به طرفدار از من می‌پرسن. در این مطلب، پرطرفدارترین سؤالات و جواب‌هایی که من دادم رو مرور می‌کنیم.

 

سؤال #۱: با اجناس ناموجود چی‌کار کنم؟

به عوامل زیادی بستگی داره اما توصیه من اینه:

به صفحات اون‌ها دست نزنید. اگه این اجناس بعداً موجود می‌شن، صفحات مربوط به اون‌ها رو همون‌طور دست‌نخورده بذارید باشن. اون‌ها رو پاک، مخفی یا جایگزین نکنید. محصولات دیگه‌ای رو به اون‌ها اضافه نکنید یا بازدیدکننده رو به صفحه‌های دیگه ریدایرکت (redirect) نکنید.

 

محصولات جایگزین رو پیشنهاد کنید. اگه محصولات ویژه‌ای به فروش رفتن و تموم شدن، محصولات جایگزینی که خیلی به اون مربوط و شبیه هستن رو به‌وسیله ویجت‌هایی (widgets) که در سایت دارید به مشتری پیشنهاد بدید، مثلاً:

 

همون محصول در رنگ‌های دیگه

مدل‌ها یا نسخه‌‎های جدیدتر

محصولات مشابه از سایر برندها

محصولات دیگه از همون شاخه که از نظر کیفیت و قیمت مشابه باشن

اینطوری شما به مشتری‌ها خدمت بزرگی ارائه می‌دید و اون‌ها هم از شما قدردانی می‌کنن. این کار همچنین به موتورهای جستجو کمک می‌کنه تا صفحات مربوط رو پیدا و ساختار سایت شما رو بهتر درک کنن.

 

به کاربرها اطلاع بدید که محصول موردنظر چه زمانی موجود می‌شه. همیشه تاریخی رو که انتظار دارید محصول در انبار موجود بشه به بازدیدکننده‌ها ارائه بدید تا اون‌ها بدونن که می‌تونن برگردن و خرید کنن.

 

پیشنهاد بدید که محصول رو به صورت پیش خرید سفارش بدن (backorder). این امکان رو فراهم کنید که بازدیدکننده سفارش خودش رو ثبت کنه و این قول رو بهش بدید که به‌محض موجود شدن محصول موردنظر، براش ارسال کنید. برای خریدارهای احتمالی که واقعاً به اون محصول نیاز داشته باشن خیلی مهم نیست که چند روز بیشتر صبر کنن.

 

طوری عمل کنید که صبر کردن آسون‌تر بشه. با پیشنهادات ویژه سعی کنید جبران کنید؛ امتیازهایی مثل ارائه تخفیف وقتی‌که محصول دوباره موجود می‌شه. این کار می‌تونه اون‌ها رو تشویق کنه تا دوباره برای خرید برگردند.

 

سؤال #۲: با محصولات منسوخ/منقضی شده چی‌کار کنم؟

همه‌ی سایت‌های تجارت الکترونیک محصولاتی دارن که بعد از تموم شدن دیگه موجود نمی‌شن؛ مثل فروشگاه‌های محصولات الکترونیکی یا پوشاک و مُد که محصولات‌شون رو دائماً با مدل‌ها و سبک‌های جدیدتر جایگزین می‌کنن.

 

خیلی از سایت‌های تجارت الکترونیک این صفحات رو پاک می‌کنن و هیچ اقدام دیگه‌ای انجام نمی‌دن. ازنظر سئو این کار درست نیست. ارزش سئوی شما پایین میاد و کسانی که URL شما رو بوکمارک کرده باشن با پیغام خطا روبرو می‌شن.

 

مناسب‌ترین راه‌حل به مسائل مختلفی بستگی داره.

 

۱. URLهای محصولات منقضی شده رو ریدایرکت ۳۰۱ دائمی کنید. اگه محصولِ منقضی‌شده با مدلی جدیدتر جایگزین شده، استفاده از کد 301 برای ریدایرکت دائمی صفحه‌ی قدیمی به URL مدل جدیدتر، گوگل رو مطلع می‌کنه که شما می‌خواید تا این صفحه به‌جای صفحه‌ی قدیمی رتبه‌بندی بشه. اینطوری ارزش سئوی سایت شما حفظ می‌شه.

 

۲. به شاخه‌ی مادر ریدایرکت کنید. هدف و مقصود اینه که مشکل بازدیدکننده حل بشه. اگه محصولات مرتبط دیگه‌ای دارید که کار همون محصول منقضی‌شده رو انجام می‌دن، می‌تونید بازدیدکننده‌ها رو به شاخه‌ی مادر ریدایرکت کنید.

 

۳. صفحه‌، محتوا و URL محصولات منقضی‌شده رو برای همیشه پاک کنید. وقتی هیچ محصول مشابه و مرتبطی با محصول منقضی‌شده ندارید، بهتره کل صفحه‌ی مربوطه رو با استفاده از کد وضعیت 410 (حذف‌شده) پاک کنید؛ این‌طوری گوگل متوجه می‌شه که این صفحه برای همیشه پاک شده و هیچ‌وقت برنمی‌گرده.

 

۴. از URLها مجدداً استفاده کنید. اگه محصولاتی عمومی رو می‌فروشید که مشخصات فنی و شماره‌های مدل‌ها خیلی به هم مربوط نمی‌شن، می‌تونید مجدداً از URLها استفاده کنید. این‌طوری authority صفحه رو حفظ می‌کنید و شانس رتبه‌بندی در گوگل رو افزایش می‌دید.

 

۵. بعضی از آیتم‌ها شایستگی این‌رو دارن که باقی بمونن. ممکنه بعضی از محصولات خاص برای مشتری‌های کنونی یا بقیه‌ی افرادی که می‌خوان درباره‌ش تحقیق کنن ارزش اطلاعاتی داشته باشن. به این صفحه‌ها دست نزنید. خریدارهای قبلی محصول می‌تونن با استفاده از این صفحه‌ها اطلاعات، کمک یا خدماتی رو دریافت کنن.

 

سؤال #۳: محصولات فصلی رو چطور مدیریت کنم؟

تقویت شاخه‌های محصول رو به‌عنوان هدف‌تون در نظر بگیرید. روی شاخه‌های محصولات تمرکز کنید و محصولات فصلی رو با استفاده از بردکرامب‌ها (breadcrumbs) و لینک‌های موجود در توضیحات به صفحه‌های محصول لینک بدید. صفحات مهم‌ترین محصولات رو با بالاترین ظرفیت ممکن بهینه‌سازی کنید و بقیه بودجه‌ای که برای سئو کنار گذاشتید رو به تقویت شاخه‌های محصول اختصاص بدید.

 

اگه قصد دارید که یه محصول پرطرفدار رو عرضه کنید و می‌دونید که تقاضای زیادی برای اون وجود خواهد داشت، یه صفحه با عنوان «به‌زودی» در ساختار URL اضافه کنید و محتوای منحصربه‌فرد، اطلاعیه‌ها و فرم‌های پیش‌سفارش رو اونجا ارائه بدید. شبکه‌های اجتماعی رو در این صفحه تلفیق کنید و خریدارهای احتمالی آینده رو با استفاده از محتوای تولیدشده توسط کاربرها آماده کنید.

 

برای محصولاتی که سالیانه ارائه می‌شن و می‌دونید که هر سال جایگزین می‌شن، خیلی ساده سال تولید رو این‌طوری در URL بیارید:

 

 website.com/category-sub-category/product-name-2012

و وقتی نسخه جدید جایگزینش شد، با استفاده از کد 301 اون رو به

 

 website.com/category-sub-category/product-name-2013

ریدایرکت کنید.

 

سؤال #۴: سئوی محصولات جدید رو چطور مدیریت کنم؟

ساختار اطلاعاتی، ساختار وب‌سایت و معماری مناسب لینک‌های داخلی برای رتبه‌بندی صفحه‌های محصولات جدید خیلی اهمیت داره. شاخه‌ها رو از صفحه‌ی اصلی‌تون و صفحه‌ی محصولات رو از سطح شاخه‌ها لینک کنید. این کار به شما این اطمینان رو می‌ده که گوگل محتوای شما رو به‌سرعت پیدا، بررسی (crawl) و ایندکس می‌کنه. همچنین اون‌ها رو از صفحات شاخه‌ی مادر هم لینک بدید.

 

قالب (theme) وب‌سایت‌تون رو بهینه‌سازی کنید طوری که محصولات جدید همیشه در صفحه‌ی اصلی‌تون قرار بگیرن و پیدا و ایندکس بشن. یه معماری خوب برای لینک‌های داخلی باعث می‌شه که صفحات محصولات جدید شما به‌سرعت ایندکس و رتبه‌بندی بشن.

 

سؤال #۵: با صفحه‌هایی از محصولات که محتوای منحصربه‌فرد در اون‌ها کمه یا اصلاً وجود نداره چیکار کنم؟

باوجود تمام چالش‌هایی که راه‌اندازی یه شرکت تجارت الکترونیک داره، کمتر کسب‌وکاری به محتوای منحصربه‌فرد صفحات محصول اهمیت می‌ده. خیلی از سایت‌ها اطلاعات محصول رو از یه دیتابیس دیگه کپی می‌کنن و درنتیجه مشکلات مربوط به محتوای تکراری بروز پیدا می‌کنه.

 

بعضی از صفحه‌ها به‌غیراز عکس، محتوای خاص دیگه‌ای ندارن. این‌طوری موتور جستجو به‌هیچ‌وجه نمی‌تونه بفهمه که صفحه مربوط به چیه، به بقیه‌ی صفحه‌های سایت‌تون چه ارتباطی داره و چقدر با کاربران جستجو مرتبط می‌شه.

 

۱. برای پرطرفدارترین محصولات‌تون محتوا اضافه کنید. در ابتدا با استفاده از ابزارهای تحلیل وب، پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین محصولات‌تون رو شناسایی کنید و سپس محتوای اون‌ها رو به‌صورت دستی به‌روزرسانی کنید.

 

۲. شاخه‌های محصول رو تقویت کنید. شما نمی‌تونید برای 100 هزار محصول مختلف، متن‌های جداگانه تولید کنید. به‌جای اون، روی تقویت سئوی شاخه‌های مادر محصولات تمرکز کنید. معماری داخلی لینک‌ها و بردکرامب‌ها رو تقویت کنید و محصولات مرتبط رو اضافه کنید تا غذای روبات‌های جستجوگر (search bots) تأمین بشه و به اون‌ها یاد بدید که سایت شما درباره‌ی چه چیزی هست.

 

۳. محتوای تولیدشده توسط کاربرها رو اضافه کنید. این کار می‌تونه صفحه‌ی محصولات شما رو خیلی خوب و مؤثر از سایر محتواهای تکراری موجود در سایت‌ها دیگه متمایز کنه. شبکه‌های اجتماعی خیلی مؤثر هستن. تأییدها و نقدهایی که توسط کاربرها یا خریدارهای راضی منتشر می‌شه نه‌تنها کمپین سئوی شما رو ارتقا میده بلکه موجب افزایش تبدیل‌های فروش (sales conversions) هم می‌شه.

 

سؤال #۶: توضیحاتی از محصول که از طرف تولیدکننده هست رو چطور ارائه بدم؟

گوگل از محتوای تکراری خوشش نمیاد. انتشار مجدد توضیحات محصول که توسط تولیدکننده منتشر شده، محتوای تکراری محسوب می‌شه؛ اما وب‌سایت‌های بزرگ تجارت الکترونیکی نمی‌تونن توضیحات و مشخصات همه‌ی محصولات رو مجدداً بنویسن.

 

شما می‌تونید این مشکل رو با اضافه کردن محتوای منحصربه‌فرد مثل نظرها و نقدهای کاربران برطرف کنید. از کاربرها دعوت کنید که نظر بدن. شبکه‌های اجتماعی رو تلفیق کنید. به کاربرها این اجازه رو بدید که داستان خودشون رو بگن. مشتری‌های راضی در بازاریابی به شما کمک می‌‎کنن.

 

۱. به صفحه‌های محصول محتوا اضافه کنید. با اختصاصی کردن محتوا برای حل مشکل کاربرها، میزان کیفیت و منحصربه‌فرد بودن محتواتون رو بالا ببرید. اطلاعات، عکس، ویدئو یا پیشنهاداتی رو به محتواتون اضافه کنید.

 

۲. یه لایه «روان‌شناسی» به محتواتون اضافه کنید. توضیحات معمولی از محصولات خسته‌کننده و فنی هستن؛ اما مردم بر اساس احساسات‌شون خرید می‌کنن. با اضافه کردن یه داستان، توضیحات محصول‌تون رو زنده کنید.

 

سؤال #۷: با تنوع محصولات (رنگ، اندازه و …) چیکار کنم؟

بعضی از محصولات تقریباً یکسان هستن اما فقط رنگ و اندازه‌شون فرق می‌کنه. اگه لیست کردن اون‌ها به‌خوبی انجام نشه ممکنه محتوای تکراری محسوب بشن و باعث رتبه‌بندی بد و cannibalization بین انواع مختلف محصول می‌شه [اصطلاح cannibalization به معنی کاهش حجم و درآمد حاصل از فروش یه محصول در نتیجه‌ی معرفی یه محصول جدید از همون تولیدکننده‌ست]. ممکنه محصولات به اشتباه برای کلیدواژه‌های اشتباهی رتبه‌بندی بشن ([مثلاً] شلوار جین آبی برای جستجوی شلوار لی قرمز رتبه‌بندی می‌شه). Adam Audette این تفاوت‌های ظریف رو در این مقاله‌ی فوق‌العاده، خیلی عمقی بررسی کرده.

 

وب‌سایت‌تون رو مرور کنید و احتمالاً محصولاتی رو پیدا می‌کنید که اگه برای کلیدواژه‌های درستی رتبه‌بندی بشن، ممکنه فروش بیشتری داشته باشن.

 

سؤال #۸: صفحه‌های شاخه رو چطور مدیریت کنم؟

بعد از صفحه اصلی، صفحه‌های شاخه‌‎ جزو قدرتمندترین و محبوب‌ترین صفحات هستن.

 

۱. از URLهایی استفاده کنید که به‌راحتی قابل جستجو باشن (search-friendly). این کار گاهی اوقات خیلی سریع نتیجه می‌ده چون شما دارید به موتور جستجو سرنخ‌هایی خیلی قوی ارائه می‌کنید تا بفهمه که موضوع این URL چیه و درعین‌حال، کمک و اطلاعات ارزشمندی رو برای بازدیدکننده‌ها فراهم می‌کنید – فقط مراقب باشید که گرفتار چپوندن کلمات کلیدی (keyword stuffing) نشید!

 

۲. چیزهایی که نشون داده می‌شه رو به طول کامل کنترل کنید. صفحات شاخه رو طوری طراحی کنید که به موتورهای جستجو و کاربران بهترین خدمات رو بدن.

 

۳. محتوایی رو که از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده تگ کنید. درباره‌ی به اشتراک گذاشتن لینک‌ها در Google Plus، Twitter و سایر شبکه‌ها استراتژی داشته باشید. تگ‌هایی که انتخاب می‌کنید مشخص و واضح باشند.

 

۴. لینک‌های عمیق (deep-links) رو در شاخه‌های محصولات ایجاد کنید. پست مهمان (Guest blogging)، بازاریابی محتوا و حتی تبلیغات پولی هم مثل شبکه‌های اجتماعی مؤثرند.

 

۵. به صفحه‌های شاخه محتوا اضافه کنید. نکته‌هایی بسیار عالی رو می‌تونید در این مقاله ببینید.

 

۶. با صفحه‌های شاخه مثل صفحه‌های اصلی جدا رفتار کنید. شاخه‌هاتون رو به‌عنوان سیلوها یا نیش‌هایی در نظر بگیرید که حاوی صفحات محصولِ خیلی مرتبط هستن. تأثیرگذارترین ساختار URL برای صفحات شاخه (و صفحات محصول) اینه:

 

صفحه‌ی شاخه: com/category

صفحه‌ی زیرشاخه: com/category/sub-category

صفحه‌ی محصول: com/category-sub-category/product-name

[نظر مترجم: این ساختار برای URL نظر شخصی نویسنده است و ممکنه بهترین روش نباشه. برای مطالعه بیشتر در مورد بهترین روش برای ساختار URL فروشگاه اینترنتی اینجا کلیک کنید.]

 

سؤال #۹: چطور ساخت لینک‌های داخلی و معماری اون‌ها رو مدیریت کنم؟

ساختن لینک‌های داخلی به سئو و رتبه‌بندی کمک می‌کنه؛ اما برای اینکه نتایج بهتری به دست بیارید، به معماری لینک نیاز دارید، نه‌فقط «ساختن لینک». لینک‌دهی داخلی فقط مربوط به عنکبوت‌های موتور جستجو (search engine spiders) نیست. کاربرپسند بودن هم اهمیت داره. ایجاد یه معماری مستحکم برای لینک‌های داخلی به برنامه‌ریزی و زمان نیاز داره.

 

۱. ناوبری در سطح شاخه رو فراهم کنید. این کار باعث می‌شه تا کاربرها بتونن راحت‌تر دیدی کلی نسبت به چیزهایی که در زیرشاخه‌ها و صفحات وجود داره رو به دست بیارن. نهایت تلاش‌تون رو بکار ببرید تا همه‌چیز ازلحاظ ساختاری به هم مرتبط باشه.

 

۲. به محصولات مرتبط به سطح شاخه لینک بدید. ازنقطه‌نظر یه انسان به این قضیه نگاه کنید و نیازها و مقصود [کاربر] رو در نظر بگیرید؛ همچنین، بهینه‌سازی رو برای کلیدواژه‌های صحیح انجام بدید.

 

۳. در تمامی صفحات و صفحات شاخه از بردکرامب‌ها استفاده کنید. این کار این اطمینان رو به شما میده که کاربرها و گوگل می‌تونن یه سطح بالاتر بیان و به شاخه‌ی مادر دسترسی داشته باشن.

 

سؤال #۱۰: چطور از محتوای ایجاد شده توسط کاربرها استفاده مفید داشته باشم؟

همیشه پذیرای محتوای ایجاد شده توسط کاربرها باشید؛ مگر اینکه نگران نظرات صادقانه‌ی افراد در رابطه با محصولات و خدمات‌تون هستید. این نوع محتوا دو مزیت واضح برای سئو داره:

 

نرخ بالاتر تبدیل و فروش

محتوای منحصربه‌فرد رتبه‌بندی بالاتری می‌گیره و «تازگی» رو فراهم می‌کنه.

وقتی محتوای تولیدشده توسط کاربر در صفحات محصول تلفیق بشه، می‌تونه جان دوباره‌ای رو به سایت شما بده. نقدهای مثبت باعث افزایش تبدیل فروش می‌شه. کاربرها به یه جامعه‌ی راضی [از محصول] ملحق می‌شن. خریدارهای احتمالی آینده این فعالیت و پویایی رو می‌بینن و راحت‌تر برای خرید متقاعد می‌شن.

 

۱. یه «جامعه» از کاربرهای خشنود رو ایجاد کنید. نقدها و نظرات (testimonials) خریدارها رو منتشر کنید. پست‌هایی از بلاگ که توسط مشتری‌های خشنود نوشته شدن رو به اشتراک بذارید. از گزیده‌ای از نقدهای مثبت استفاده کنید تا بازدیدکننده‌ها متقاعد بشن که شما قابل اعتماد هستید؛ چیزی که مهمه اعتماده و رسانه‌های اجتماعی به شما کمک می‌کنن تا به‌خوبی این رو به نمایش بذارید.

 

۲. از Schema.org استفاده کنید. نقدهای مارکاپ Schema.org این اجازه رو می‌ده که در SERPها، از صفحات منفرد هر محصول در کنار لیست‌تون ستاره بگیرید و این کار روی CTR تأثیر می‌ذاره.

 

۳. شبکه‌های اجتماعی رو در صفحات محصول تلفیق کنید. نظرات اینستاگرام و فیسبوک، پین‌های Pinterest و +1های Google می‌تونن در سایت شما تلفیق بشن تا مدرک و شاهدی اجتماعی رو ارائه بدید. تصاویری از خریدارهای خشنودی که در حال استفاده از محصول شما هستند رو به اشتراک بذارید.

 

«سئوی جدید» نیازمند این هست که به روان‌شناسی بازدیدکننده‌ها بیشتر از فناوری وب‌سایت‌تون بپردازید.

 

سؤال #۱۱: چطور سئو رو در فرآیند طراحی سایت ترکیب کنم؟

طراحی سایت فقط به نمای ظاهری مربوطه نمی‌شه. شما به یه طراح متخصص سایت تجارت الکترونیک نیاز دارید که باتجربه باشه و با مشاور سئو، تحلیل‌‎گر، بهینه‌ساز نرخ تبدیل و سایرین در یه تیم همکاری کنه. شما باید به اون‌ها فضا و بودجه‌ی لازم رو اختصاص بدید تا به‌عنوان متخصص کارشون رو انجام بدن.

 

وقتی‌که طراحی سایت و معماری اطلاعات شما همزمان انجام بشن و هیچ URL/صفحه‌ای این ساختار رو نقض نکنه، با منتشر کردن هر صفحه‌ی محصول جدید، کل سایت رو ارتقا می‌دید و این اطمینان رو ایجاد می‌کنید که توسط عنکبوت‌های موتور جستجو بررسی (crawl) می‌شید. طراحی و محتوای مناسب در کنار تجربه‌ی مناسب بازدیدکننده باعث فروش بیشتر می‌شه.

 

۱. شکست در برنامه‌ریزی یعنی برنامه‌ریزی برای شکست. سئو باید خیلی زود و در مرحله‌ی برنامه‌ریزی وارد کسب‌وکار/وب‌سایت بشه، قبل از اینکه حتی کار روی wireframe و فرآیندهای طراحی رو شروع کنید؛ نه اینکه بعد از راه‌اندازی سایت تازه به فکر سئو بیافتید. ایجاد قالب‌هایی (templates) زیبا برای شاخه/بخش و ارتقای صفحات محصول با استفاده از لینک‌های داخلی خیلی مؤثره.

 

۲. سئوی وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک با سئوی سنتی تفاوت داره. سئوی تجارت الکترونیک به مشاوری نیاز داره که در حوزه‌های مختلف ماهر باشه و درک عمیقی از روان‌شناسی انسان، بهینه‌سازی نرخ تبدیل، تحلیل، طراحی و توسعه‌ی وب، بازاریابی و ارتباطات رسانه‌های اجتماعی، کپی‌رایتینگ (copywriting)، اقتصاد، کاربردپذیری (usability) و تجربه‌ی کاربر داشته باشه. همچنین، بهترین متخصصان سئوی تجارت الکترونیک، درک و بینش عمیقی درباره‌ی تجارت و نحوه‌ی عملکرد کسب‌وکارهای خرد دارن.

 

۳. طراحی وب تجارت الکترونیک هیچ‌وقت «تموم» نمی‌شه. این یه فرآیند پیوسته از A/B testing هست تا بهترین تغییرات عملکردی رو پیدا کنه. «ابزارهای» درست اهمیت دارن اما مشاور و شرکت خوب مهم‌تر هستن. اگه مشاوری که هزینه زیادی می‌گیره بتونه باعث فروش بیشتری نسبت به یه مشاورِ «ارزون» بشه، در حقیقت مشاورِ گرونی نیست.

 

سؤال #۱۲: محصولات مرتبط رو چطور در سایت سازماندهی کنم؟

ارائه‌ی آیتم‌های مرتبط در صفحه‌ی محصول می‌تونه میزان فروش رو بالا ببره. استفاده از متادیتای PIM این اطمینان رو به شما می‌ده که تمام آیتم‌های ارائه شده مرتبط، شخصی‌شده و موجود هستن. طراح و توسعه‌دهنده‌ی وب باید همچنین روی معماری لینک‌های داخلی هم تمرکز کنه.

 

۱. مرتبط باشید. اگه بازدیدکننده به صفحه‌ای می‌ره تا آخرین آیفون اپل رو ببینه، شما باید بر اساس قیمت، کیفیت و شخصیت این خریدار، سایر محصولات مرتبط رو هم پیشنهاد بدید. آخرین مدل از گوشی‌های Google Nexus شاید محصول مشابهی باشه اما یه طرفدار پروپاقرص و وفادار اپل ممکنه هیچ‌وقت اون رو نخره. پیشنهادهای محصول رو سنجش و بهینه‌سازی کنید.

 

۲. مکان یا جانمایی. اجازه بدید تا محصولِ موجود در صفحه نسبت به بقیه بارزتر باشه و خودش رو نشون بده. بهش فضا بدید. دور و برش رو با پیشنهادهای دیگه شلوغ نکنید. بهترین فضاها و موقعیت‌ها رو با اختصاص دادن به محصولاتی که فروش پایینی دارن یا محبوب نیستن به هدر ندید.

 

سؤال #۱۳: چطور جستجوی داخلی سایت رو تقویت کنم؟

تعجب‌آوره که متخصص‌هایی که یه سایت تجارت الکترونیک رو برای جستجوی گوگل بهینه‌سازی می‌کنن، بهینه‌سازی برای موتور جستجوی داخلی سایت رو انجام نمی‌دن! بعضی وقت‌ها به این خاطره که نقش جستجوی داخلی رو نادیده یا دست‌کم می‌گیرن و بخشی از فروش رو از دست می‌دن. افرادی که با غلط املایی، مترادف‌ها یا اشتباه در فاصله‌گذاری و خط تیره جستجو می‌کنن، به صفحات مناسب و مربوط هدایت نمی‌شن، درصورتی‌که نباید این‌طوری باشه.

 

۱. ردیابی رو در جستجوی داخلی سایت‌تون فعال کنید. از ابزارهایی استفاده کنید که به شما اجازه می‌دن تا کلیدواژه‌هایی رو که مردم در داخل سایت شما جستجو می‌کنن ببینید و درآمد حاصل از اون‌ها رو محاسبه کنید.

 

۲. جستجوهای محبوب رو بشمارید. این جستجوها می‌تونه به این معنی باشه که اون محصول پرطرفداره و می‌تونه سود آور باشه. همچنین می‌تونه نشون دهنده‌ی این باشه که افراد چیزی رو که برای پیدا کردنش به سایت اومدن پیدا نکردن!

 

۳. از ابزاری مثل Crazy Egg استفاده کنید تا بتونید کلیک‌ها رو دنبال کنید و ببینید مردم در صفحه‌ی اصلی، صفحه‌های مهم شاخه و صفحات محصول چطور عمل می‌کنن.

 

۴. به صفحه‌های حاصل از نتایج جستجو به چشم «صفحات فرود» نگاه کنید. نتایج جستجو باید مرتبط باشه و به کاربرها کمک کنه تا مشکل‌شون رو حل کنن. مطمئن بشید که نتایج جستجو رو «noindex» می‌کنید.

 

۵. در جریان تحقیق برای کلیدواژه‌ها، جستجوی سایت رو هم لحاظ کنید. چیزی رو که بازدیدکننده‌ها دنبالش می‌گردن تحلیل کنید تا بتونید ایده‌هایی برای محصولات جدید پیدا کنید، مناطق بالقوه برای ارتقا و بهبود رو مشخص کنید، محصولات پرطرفدار رو شناسایی کنید و با استفاده از جستجو و قابلیت استفاده بر مشکلات غلبه کنید.

 

۶. جستجوی سایت رو امتحان و خطاهای اون رو برطرف کنید. بعضی از کلیدواژه‌هایی که پیدا کردید رو در جستجوی داخلی تایپ کنید و ببینید که چه نتیجه‌ای رو میارن. وقتی‌که همه‌ی موارد دارای مشکل رو برطرف کردید، فروش افزایش پیدا می‌کنه!

 

۷. جستجوی داخلی رو بهینه‌سازی کنید. مطمئن بشید که هر جستجوی داخلی، محصول درست و مرتبطی رو پیدا می‌کنه. لازمه‌ی این کار اینه که متا-دیتا رو در سیستم تجارت الکترونیک‌تون تنظیم کنید. با مدیریت این کار از طریق متا-دیتا، دیگه صفحه‌هایی پر از کلمات اشتباه و دارای غلط املایی ایجاد نمی‌شه.

 

سؤال #۱۴: تصاویر و ویدئوهای محصول رو چطور بهینه‌سازی کنم؟

کیفیت تصاویر، عکس‌ها و ویدئوها روی احساس بازدیدکننده‌ها نسبت به محصول‌تون تاثیر می‌ذاره. اینکه خریداران احتمالی آینده مزایای محصولات شما رو متوجه بشن، ارزش بالایی داره و هیچ‌وقت این عامل رو دست‌کم نگیرید.

 

تصاویر جالب در Pinterest و شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شن. درخواست از کاربرها برای تگ کردن و نظر گذاشتن روی عکس‌ها، محتوایی منحصر‌به‌فرد براتون ایجاد می‌کنه. همین‌طور که صحبت از شما دهان‌به‌دهان می‌چرخه، قدرت برند شما افزایش پیدا می‌کنه. با استفاده از عکس‌های بهینه‌سازی‌شده حتی می‌تونید ترافیک بیشتری رو از جستجوی Google image به سمت خودتون جذب کنید.

 

۱. از تصاویر باکیفیت استفاده کنید. عکس‌هایی بگیرید که یه جَوی رو ایجاد می‌کنن و احساس خاصی رو به مخاطب می‌دن. این عکس‌ها منجر به فروش بیشتر می‌شن. گرچه ممکنه هزینه‌ی زیادی داشته باشه، سرمایه‌گذاری خیلی خوبی برای بهترین محصولات‌تون محسوب می‌شه. ویدئو حتی می‌تونه از اون هم بهتر عمل کنه.

 

۲. تصاویرتون رو بهینه‌سازی کنید. نام فایل، متن alt، caption و… باید کوتاه و توصیفی باشه. این‌ها فرصت‌هایی هستن که سرنخ‌هایی رو برای موتورهای جستجو فراهم می‌کنن تا متوجه بشن که تصویر شما چه محتوایی داره.

 

۳. گزینه‌های A/B-test. دو تصویر رو باهم‌دیگه مقایسه کنید تا متوجه بشید که کدوم‌شون نرخ تبدیل بهتری دارن.

 

سؤال #۱۵: صفحه‌هایی که محصولات حراجی در اون گذاشته می‌شن رو چطور ارتقا بدم؟

در هدر HTTP صفحه‌ای که در اون محصولی برای حراج گذاشته شده، canonical URL رو مشخص کنید. این کار به گوگل می‌گه که این تکرارِ یه URL دیگه‌ست و باید نسخه‌ی منحصربه‌فرد صفحه رو رتبه‌بندی کنه، نه این صفحه رو.

 

سؤال #۱۶: وب‌سایت رو برای دستگاه‌های موبایل چطور طراحی کنم؟

موبایل‌ها به‌قدری اهمیت دارن که نمی‌شه در استراتژی سئوی تجارت الکترونیک اون‌ها رو نادیده گرفت. یکی از تحقیقات غیررسمی که همکارم Kenneth Gvein برای یکی از مشتری‌های تجارت الکترونیک ما در Metronet و Vaimo Norway انجام داد نشان می‌ده که نرخ رشد مشتری در تجارت الکترونیک به‌وسیله موبایل 2 یا 3 برابر بیشتر شده. یا خودت رو با موبایل وفق بده یا بی‌خیال کسب‌وکارِت شو!

 

نسخه‌ی دسکتاپ همه‌ی URLها رو ارائه بدید. بعضی از کاربرها حتی در موبایل هم نسخه‌ی استاندارد وب رو ترجیح می‌دن. یه گزینه بذارید که کاربر بتونه بین نسخه‌های مختلف سوییچ کنه. اون‌ها رو مثل خیلی از وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک دیگه به صفحه‌ی اصلی برنگردونید.

 

سؤال #۱۷: در مورد امنیت چیکار کنم؟

مشتری‌های شما درباره‌ی امنیت آنلاین نگران هستن و دلیل خوبی هم دارن. اون‌ها دارن هویت و اطلاعات مالی خودشون رو در اختیار شما می‌ذارن. باید این اطمینان رو به اون‌ها بدید که این کار امنیت داره.

 

مدارکی تصویری رو نشون بدید. لوگوها و متن‌هایی که انطباق شما رو با استاندارهای امنیتی نشون می‌ده به نمایش بذارید. استانداردها یا گواهینامه‌های رمزگذاری و امنیت‌تون رو مثل SSL/Visa و غیره در معرض دید بذارید. به افراد بگید که خرید از وب‌سایت شما 100% مطمئنه. این کار تبدیل‌ها رو افزایش می‌ده.

 

خیلی از خرده‌فروش‌های اینترنتی این اطلاعات رو در پایین صفحه مخفی می‌کنن یا اون‌ها رو بدیهی می‌دونن. شما این اشتباه رو نکنید.

 

بهترین روش‌ها و روال‌ها – مهم‌ترین نکات برای هر وب‌سایت تجارت الکترونیک

۱. تحلیل متناوب سئو: نه سئو و نه وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک ثابت نیستند. سایت و کد شما تغییر می‌کنه. ممکنه یه توسعه‌دهنده، بااینکه نیت خوبی داره، مشکلی رو برطرف کنه اما از اون طرف مشکل جدیدی رو به وجود بیاره. از یه چارچوب راهبردی سئو استفاده کنید تا مطمئن بشید که همه‌چیز با اهداف اقتصادی و راهبردی شما هماهنگ باشه.

 

۲. از ابزارهای Google Webmaster استفاده کنید: این ابزار رایگان به مدیران سایت (webmaster) کمک می‌کنه تا مشکلات آزاردهنده‌ی سئو رو پیدا و رفع کنن. روالی رو ایجاد کنید که:

 

دنبال اِرورهای 404 بگردید و این اِرورها و سایر مشکلات رو برطرف کنید

ببینید که عملکرد وب‌سایت، محصولات و صفحات شما در SERPها چگونه است

به کلیدواژه‌ها و عبارت‌های مهم، صفحات محبوب و غیره توجه داشته باشید

توصیه‌ی من اینه که Google Webmaster Tools، Google AdWords و Google Analytics رو باهم ترکیب کنید و بکار ببرید تا به‌صورت رایگان به اطلاعات ارزشمندی دسترسی پیدا کنید.

 

۳. اقدام کنید: نظارت و بررسی داده‌ها به تنهایی کافی نیست. شما باید مواردی که قابل اقدام هستن رو شناسایی کنید تا روند پیشرفت ادامه داشته باشه. بدونید که دنبال چی می‌گردید و دلیلش چیه. مشکلات مربوطه به ایندکس کردن، محتوای تکراری، مجازات‌های دستی گوگل و غیره رو شناسایی کنید. سریعاً مشکل رو برطرف کنید.

 

۴. در ابزارهای سئو سرمایه‌گذاری کنید: ابزارهایی مثل Moz، Search Metrics، Raven SEO Tools، Deep Crawl و… به شما کمک می‌کنن تا مشکلات رو شناسایی کنید و پیشنهاداتی رو برای رفع مشکل به شما می‌دن. ابزارها رو طوری تنظیم کنید که گزارش‌هایی قابل اقدام به شما بدن. روال‌هایی [منظم] رو برای رفع مشکلات ایجاد کنید. هر کدوم از ابزارها مزیت منحصربه‌فرد خودش رو داره. به‌عنوان یه مشاور، توصیه‌ی من اینه که از ترکیبی از ابزارها برای سئو  فروشگاه اینترنتی استفاده کنید.

 

۵. تست دستی (نمونه) انجام بدید: از Screaming Frog SEO Spider برای شناسایی مشکلات صفحه‌ها و بخش‌های

بهترین راه طراحی سایت چیست

 بهترین روش های طراحی سایت را بدانید


برترین روش های طراحی سایت با توجه به امتیاز کاربران به شرح ذیل است.
امروزه با توجه به ارتقاء مرورگرهای وب و افزایش دستگاه های هوشمند ، طراحی سایت با تغییرات بسیاری رو به رو شده است.
در سال های اخیر سبک های جدیدی برای طراحی سایت معرفی شده اند تا از طریق آن ها ارتباط بهتری با کاربران سایت ایجاد شود.
طراحی سایت های دو بعدی :
طراحی وب سایت دو بعدی یا فلت یکی از سبک هایی است که طرفداران بسیاری را پیدا کرده است . در این روش طراحی سایت ، طراح با استفاده از بردر ها و رنگ ها بخش ها را جداسازی می کند ، هم چنین در این روش از طراحی وب سایت ، از سایه ها و بعد خبری نیست ، استفاده از طراحی های پیچیده کمتر دیده می شود و نسبت به قالب های قدیمی تر فضای خالی بیشتری به چشم می خورد .
در گذشته طراحان برای طراحی سایت از طرح ها با گرافیک های پیچیده ،انیمیشن ها و فلش ها استفاده می نموده اند اما امروزه تمرکز طراحان بر روی ارائه بهترین اطلاعات و ایجاد حس بهتر در کاربر از دیدن سایت می باشد که در این بین ثابت شده است طراحی وب سایت فلت یا همان دو بعدی باعث می شود کاربر مفاهیم سایت را بهتر درک نماید.
لازم به ذکر است بدانید شرکت مایکروسافت یکی از اولین شرکت هایی بود که در یکی از پلیمرهای خود از این نوع طراحی استفاده کرد.
طراحی سایت رسپانسیو :
در سال های اخیر در حدود نیمی از کاربران فضای مجازی از تبلت و موبایل برای وبگردی استفاده می کنند حال اگر طراحی سایت شما با نمایش در این ابزارها سازگاری نداشته باشد کاربران بسیاری را از دست می دهد . اگر سایتی نسخه ریسپانسیو را دارا نباشد هنگام نمایش در تبلت ، موبایل و سایر دستگاه های هوشمند به صورت سایز عادی خواهد بود و کاربر می بایست برای مشاهده سایت از طریق اسکرول چپ و راست و بزرگنمایی استفاده کند . روش های متفاوتی برای سازگاری وب سایت با تبلت و موبایل موجود است اما بهترین روش پیشنهادی توسط گوگل ریسپانسیو سازی سایت است.
طراحی وب سایت به روش سبک راوی کننده :
در این نوع از طراحی سایت ، مبنای کار براساس درگیر کردن احساسات و عواطف کاربر از طریق شکل دهی شرکت و خدمات آن به صورت داستان وار می باشد که باعث ایجاد ارتباط بهتر با کاربران می شود.
ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل و کلاسهای آموزش طراحی سایت و طراحی سایتهای هاست ایران و تور تایلند را نیز انجام می دهد.

برگرفته از irsapro

طراحی سایت شرکتی

 

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

با پیشرفت دنیای اینترنت و فضای مجازی ، شرکت های مختلف به دنبال معرفی فضای کاری خود به شبکه های اجتماعی و در محل حضور مشتریان خود هستند . از این رو طراحی سایت شرکتی که توسط گروه فیس تری اجرا می گردد ، از اهمیت بالایی برخوردار است.در این مقاله سعی می کنیم برخی مواردی که سبب موفقیت در طراحی سایت شرکتی می شوند ، را به صورت خلاصه بیان نماییم.

ارائه ی رزومه ی کاری در طراحی سایت شرکتی

از جمله مواردی که حتما می بایست در طراحی سایت شرکتی گنجانده شود ، ارائه ی رزومه ی کاری شرکت مورد نظر است . در واقع در طراحی وب سایت شرکتی باید فضایی وجود داشته باشد که بازدید کنندگان بتوانند به سادگی به تجربیات و سوابق شرکت مدنظر خود به سهولت دسترسی پیدا کنند. توجه داشته باشید که وجود هر گونه نقص در طراحی سایت ، علاوه بر ترغیب بازدیدکنندگان به ترک طراحی وب سایت ، سبب تضعیف اعتبار شرکت نیز خواهد شد ، لذا دقت در طراحی سایت شرکتی از جمله فاکتورهایی است که باید حتما مورد توجه قرار گیرد .

اطلاعات تماس طراحی سایت شرکتی

از جمله نکاتی که می بایست در طراحی سایت شرکتی مدنظر قرار گیرد ، ارائه ی درست اطلاعات تماس می باشد ، در صورتی که اطلاعات تماس به درستی موجود نباشد و یا این که فرم های تماس در برقراری ارتباط با شرکت ضعیف عمل کنند ، علاوه بر زیر سوال رفتن اعتبار شرکت ، ممکن است مشتری نتواند جذب شرکت گردد .

سئو و بهینه سازی سایت شرکتی

در طراحی وب سایت شرکتی می بایست حتما به این نکته توجه داشت که حتی اگر قرار نیست بر روی یک طراحی سایت شرکتی ، بهینه سازی و سئو سایت انجام گیرد ، با این حال می بایست پتانسیل و پیش زمینه ی انجام خدمات سئو در آن موجود باشد. چرا که از موارد بسیار مهم در شرکت ها رقبا هستند و لذا وجود چنین پیش زمینه ای برای پیشی گرفتن از رقبا الزامی است.

طراحی وب سایت چیست

 طراحی وب سایت ها به مهارت ساخت و راه‌اندازی صفحات وب گفته می‌شود.

 
تیم برنرز لی، مخترع وب، با برپایی یک سایت وب در اوت ۱۹۹۱، نام خود را به عنوان نخستین سازندهٔ وب در تاریخ نگاشت. او در نخستین وب سایتش، از اَبَرمتن و پیوندی برای ایمیل (پست الکترونیک) استفاده کرده بود.
 
در آغاز، وب سایت‌ ها با کُدهای ساده HTML نوشته می‌شدند، گونه‌ای از زبان نشانه‌گذاری که ساختار ساده‌ای به وب گاه‌ها می‌داد، شامل سرتیتر و پاراگراف، و توانایی پیوند دادن به آدرس‌های دیگر از طریق ابرپیوند. در مقایسه با روش‌های دیگر، این راه تازه و متفاوتی بود که کاربران به سادگی می‌توانستند با یک مرورگر، صفحه‌های پیوند خورده را باز کنند.
 
با پیشرفت وب و هنر طراحی آن، زبان کُد نویسی اش، اَبَرمتن یا اچ تی ام ال، پیچیده‌تر و پرانعطاف تر شد. ابزاری مانند جدول‌ها که بیشتر برای نمایش نمودارهای داده‌ای بودند، بزودی مورد استفاده نادرست، برای چیدمان‌های پنهان در صفحه‌های وب قرار گرفتند. با پیدایش الگوهای آبشاری وب یا «CSS»، روش نادرست طراحی با جدول‌های پنهان در صفحه از گردونه خارج، و بجای آن استفاده مناسب از زبان کمکی «CSS» جایگزین شد.
 
فناوری‌های یکپارچه سازی پایگاه داده (Database)، مانند زبان‌های کُدنویسی سمت سرور (Server-Side Scripting) مانند CGI، PHP، ASP. NET، ASP، JSP و ColdFusion، و استانداردهای طراحی مدرن با الگوها (CSS)، ساختار وب سایت‌ها را باز هم تغییر داده و آنرا پیشرفته تر کرده‌اند. سایت واکنش گرا یا سایت ریسپانسیو (responsive) سایتی است که با ابعاد و رزولوشن دستگاه‌های مختلف سازگاری دارد و کاربران بدون توجه به اینکه صفحه نمایش دستگاهشان کوچک باشد.
 
همچنین با آمدن نگاره‌های جاندار و فناوری‌های پویانمایی به صفحه‌ها، مانند فلَش (Flash)، چهره وب بیشتر از پیش تغییر کرد و توانمندی‌های تازه به سازندگان رسانه و طراح‌های وب داده شد.
مطالب برگرفته از ویکی پدیا

بررسی مزایای سایت های خبری

 طراحی سایت خبری مزایای بسیار زیادی دارد از جمله اینکه داشتن وب سایت خبری باعث کسب اعتبار می شود، به هیچ عنوان محدودیت زمانی و مکانی برای استفاده کنندگان وجود ندارد. به افزایش تبلیغات و در نتیجه مشتریان جدید می انجامد و همین موضوع باعث می شود کالاها و خدمات کارفرمای سایت در دنیای مجازی به صورت مستمر معرفی گردد.

طراحی سایت خبری اگر با هدف ارائه مطالب تازه و اخبار بروز ایجاد شود باید از یک استراتژی درست استفاده شود، بنابراین برای رسیدن به این منظور باید از نویسندگان و مدیران سایت قوی استفاده شود.

در طراحی سایت خبری باید بخش های متنوعی را به کار برد تا بتوان مخاطبان بیشتری را به سوی سایت جذب کرد مثلا امکانات و صفحاتی که به جذابیت بیشتر سایت می انجامد ، داشتن بخشی برای درج مقالات پرهیجان خبری وتحلیل خبرهای روز یا مصاحبه ها و گفتگوها است تا کاربران با خواندن این مطالب مشتری پای ثابت سایت شما شوند و البته ممکن است طراحی سایت های زیادی این موارد را داشته باشند ولی در حد اسم وجود داشته باشد.

در طراحی سایت خبری بهتر است بخشی برای ثبت عضویت کاربران در نظر گرفته شود و قسمتی برای مدیریت آن طراحی شود تا اعضا یا خبرنگاران بتوانند وارد صفحه خود شوند و نوشته هایشان را بررسی و ادیت کنند .

در طراحی سایت خبری همچنین باید بخشی برای طراحی فنی در نظر گرفته شود به عنوان مثال سطح دسترسی در کل سایت تعیین گردد، همچنین تمپلیت طراحی سایت قابل تغییر باشد و سایت به صورت اتوماتیک قادر به ثبت مدت حضور کاربران باشد.

منبع : طراحی سایت خبری

طراحی سایت استان اصفهان

 اهمیت طراحی سایت استان اصفهان

با توجه به وجود مراکز توریستی و هتل ها و کارخانه جات بزرگ در استان اصفهان و همچنین مراجعه توریست ها از تمام مناطق جهان به این شهر، طراحی وب سایت یکی از مهم ترین نکات برای گسترش این مدل کسب و کار ها در این استان می باشد. طراحی وب سایتی که بتوان با استفاده از آن با بازدید کنندگان و مخاطبان خارج از کشور به خوبی ارتباط برقرار کرد کار آسانی نخواهد بود و نیازمند همکاری و دریافت مشاوره از شرکت های معتبر طراحی سایت و متخصصان در این زمینه می باشد.

با توجه به استقبال گسترده مردم از فروشگاه های اینترنتی ،این فروشگاه ها از دیگر خدمات اینترنتی قابل رشد در استان اصفهان می باشند که صاحبان کسب و کار های مختلف می توانند با استفاده از آن به فروش محصولات و خدمات خود بپردازند.

شرکت طراحی سایت در استان اصفهان

امروزه شرکت هایی که در زمینه طراحی وب سایت ها فعالیت دارند خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می دهند و شما باید پس از بررسی نیاز ها و خواسته های خود از وب سایت مد نظرتان با شرکت مورد نظر قرارداد ثبت کنید. شرکت طراحی سایت نوپرداز با استفاده از کادری با تجربه و حرفه ای آماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه های طراحی وب سایت ، طراحی فروشگاه های اینترنتی، طراحی اپلیکیشن های موبایلی و سئو و بهینه سازی وب سایت توسط موتور های جستجو در استان اصفهان می باشد.

منبع: سایت https://nopardazco.com/blog/web-developer/84

طراحی سایت اصفهان

 

دلایل طراحی سایت آرایشگاه

 هر فردی ممکن است بخشی از روز خویش را به اندیشه کردن راجب به ایده های مختلف بدهد. اگر شما صاحب یک آرایشگاه باشید، اغلب مشتریانتان به صورت تلفنی نسبت به اخذ وقت اقدام می کنند و اینطوری شاید بیشتر وقت شما و مشتریانتان هدر برود و ناخشنودی آن ها را نیز به دنبال داشته باشد. شما می توانید با به کارگیری یک وب سایت آرایشگاهی پسندیده یا اپلیکیشن آنلاین که در آن مشتریان بتوانند به راحتی وقت بگیرند، بسیاری از مشکلات خود را از بین ببرید. 

 

انجام تبلیغات گوناگون و استفاده از منو های ویژه و مختلف که مشتری بتواند در آن تمام خواسته های مورد نظر خویش را پیش از ورود به آرایشگاه به شما بگوید چه بسا از جمله مهم ترین عواملی است که می تواند به شما در به دست آوردن رضایت مشتریان کمک کند. چه بسا استفاده از اینترنت برای کسب‌وکار‌های معمولی کمی شگفت آور باشد اما انجام این کار می تواند به عنوان پلی برای پیشرفت شما به حساب بیاید.

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد