x تبلیغات
طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن موبایل، طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت خبری اطلاع رسانی

طراحی سایت خبری اطلاع رسانی کتاب ناب

طراحی سایت اطلاع رسانی کتاب ناب بصورت کاملا حرفه ای دارای نسخه موبایل و امکانات کامل پکیج طراحی سایت خبری پیاده سازی شده است. ویژگی انعطاف پذیری کامل سایت و امکان تعریف بلوک های مختلف در سایت از ویژگی های مهم این سایت بشمار می آید. استفاده از سیستم سی ام اس اختصاصی و تکنولوژی های روز دنیا در زمینه طراحی وب سایت و همچنین استفاده از رابط کاربری پیشرفته و کاربر پسند، سبب تمایز این وب سایت نسبت به سایر وب سایت های مشابه شده است. امکان ایجاد صفحات مختلف و همگام سازی آن با ایمیل ها و سایر شبکه های اجتماعی از دیگر مزایای سیستم های اطلاع رسانی می باشد.

طراحی سایت خبری، اطلاع رسانی کتاب ناب تبیین خردمندانه بایسته های فرهنگ و تبلیغ اسلام ناب (قرآن و اهل بیت علیهم السلام)، انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش های آن ها، با تاکید بر حوزه کتاب را وجهه همت خود قرار داده است.

نقل مطالب دیگران مرتبط با موضوعات مهم نه لزوما به معنی تایید محتوا، بلکه به منظور اطلاع رسانی دیدگاه های گوناگون و شناخت هرچه بیشتر برای فضای فکری، سیاسی و... فعالان تبلیغ دینی است که به فرمایش امام صادق(ع): العالم بزمانه لاتهجم علیه اللوابس. 

توجه به مبحث سئو و بهینه سازی سایت های اطلاع رسانی نیز از جمله مهم ترین مواردی است که شرکت نوپرداز به صورت اختصاصی به آن پرداخته است و با استفاده از جدید ترین روش های کدنویسی و رعایت اصولی سئو سعی نموده تا رضایت و اطمینان خاطر مشتریان را به دست آورد.

شرکت نوپرداز با طراحی سایت خبری به صورت کاملاً اختصاصی و حرفه ای بر اساس روش های سازمانی شما آماده است قوی ترین و بهترین تکنولوژی طراحی سایت و برنامه نویسی وب سایت خبری شما را در رتبه اول سایت های خبری اینترنت قرار دهد.

 

ویژگی بهترین اپلیکیشن های موبایل در چیست؟

اپلیکیشن موبایل | طراحی اپلیکیشن موبایل | آموزش اندروید اصفهان| اپلیکیشن موبایل چیست

در جامعه امروزی که استفاده از اپلیکیشن های موبایلی بسیار رواج پیدا کرده و از روزمره های زندگی امروزی شده است خوب است بدانید که یک اپلیکیشن موبایل خوب چه ویژگی هایی دارد.

رابط کاربری مناسب

بیش از هر چیز دیگری رضایت حداکثری کاربران از استفاده از اپلیکیشن تاثیر بسزایی بر کیفیت یک اپلیکیشن خواهد داشت. برای رسیدن به این امر یک اپلیکیشن باید با رابط کاربری خوب و مناسبی طراحی شده باشد.به گونه ای که این رابط کاربری قابل فهم توسط همه باشد به نحوی که کاربران بدون گذراندن آموزشی بتوانند با آن کار کنند و از قسمت های مختلف آن به درستی استفاده کنند. همچنین در یک رابط کاربری خوب تناسب بین مفاهیم و ظاهر برنامه هم باید رعایت شود.

توجه به اهداف اپلیکیشن موبایل و کاربران آن

در ابتدا باید در نظر داشت که کاربر استفاده کننده از اپ چه شخصی و در چه جایگاه اجتماعی است و انتظارات او از استفاده از این اپلیکیشن موبایل چیست؟ ثانیا این اپ چه کمکی به وی می کند؟ به عنوان مثال در طراحی یک اپ بازی باید یکسری قواعد رعایت شود تا کاربر را به خود جذب کند و شامل موارد گرافیکی و رنگ بندی های متنوع باشد. در حالی که یک اپ فروشگاهی باید به گونه ای طراحی شود که ظاهری رسمی داشته باشد و بخش بندی های مختلف را شامل شود. در عین حالی که رابط کاربری راحتی داشته باشد چرا که مخاطبان اینگونه اپلیکیشن ها اینچنین خواسته هایی دارند.

اپلیکیشن اندروید

حجم مناسب

یکی از ویژگی هایی که یک اپلیکیشن خوب، بهتر است (نه الزامی) که داشته باشد حجم مناسب اپلیکیشن است. چرا که هرچه حجم برنامه بیشتر شود سرعت اجرای آن هم به صورت اتوماتیک کمتر می شود. علاوه بر این حجم کمتر اپلیکیشن باعث ترغیب بیشتر کاربران برای دانلود و استفاده از آن می شود. همچنین تجربه نشان داده که برنامه هایی که حجم کمتری دارند بر روی گوشی ها و وسایل کاربران دوام بیشتری خواهند داشت.

بیشتر بدانید: واقعیت افزوده اصفهان

لوگو و نام خوب

یکی از موارد دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد لوگو و نامی است که برای اپلیکیشن انتخاب می شود. حال اینکه چه نام و لوگویی برای یک اپ مناسب است خود جای بحث دارد . ولی از مهم ترین عوامل که باعث می شود یکه نام و یا یک لوگو برای یک برنامه مناسب باشد ازتباط آن با محتوای موجود در برنامه است به این مفهوم که با دیدن لوگوی برنامه یا شنیدن نام آن بتوان به محتوا و نوع فعالیت اپلیکیشن پی برد.

 افزونگی کم برای کاربر

یکی از ویژگی هایی که در کیفیت اپلیکیشن نزد کاربران تاثیر دارد عدم داشتن افزونگی یا بار اضافه برای وسیله ی آنهاست. به این مفهوم که برنامه بهتر است که در استفاده از داده ها و یا صرف انرژی وسایل کاربران محتاط باشد و بار اضافی به وسایل آن ها نشود و باعث کندی و یا بروز مشکل در دستگاهشان نشود و مصرف باتری را بالا نبرد.

امکانات بیشتر نسبت به اپلیکیشن های مشابه

در صورتی که اپلیکیشنی با فعالیت مشابه موجود باشد اپی بهتر و با کیفیت تر است که در حوزه ی فعالیتش امکانات بیشتری به کاربران بدهد به بیان دیگر اپلیکیشنی خوب است که نسبت به رقبا از ارزش افزوده ای برای کاربر برخوردار باشد.

منبع: سایت newthink24

بررسی هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی

هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی چقدر است ؟ به طور کلی نمی توان به این پرسش پاسخ داد زیرا موارد مهمی در این هزینه سهم دارند . به عنوان مثال اگر فروشگاه اینترنتی شما فقط در حد معرفی چند محصول که در حوزه فعالیت و تخصص شما باشد اصلا نیازی به پرداخت هزینه برای طراحی ندارید و می توانید از یک cms استفاده کنید . اما اگر شما یک هدف جامع برای فروش داشته باشید موضوع کاملا متفاوت می شود و پیشنهاد می کنم ادامه مقاله را بخوانید .

1. هدفتان از راه اندازی فروشگاه اینترنتی چیست 

تعجب نکنید!!! باید بدانید که در فروشگاه شما چه محصولی می خواهد فروخته شود ، مشتریان شما چه افرادی هستند ، آیا امکان فروش محصولات از طریق وب سایت به صورت آنلاین وجود دارد ، رقیبان شما چه شرکت هایی هستند ؟ پاسخ به این سوالها باعث می شود راحت تر بتوانید تصمیم بگیرید . بر فرض مثال به فروشگاه های اینترنتی فروش میوه های خاص دقت کرده اید ؟ فقط می توانند در محدوده استان یا شهری که هستند خدمات عرضه کنند و این محدودیت بر می گردد به نوع محصولی که برای فروش انتخاب کرده اند .
اطلاع داشتن از موارد بالا باعث کاهش هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی شما می شود . اما اگر دقیقا ندانید چه کاری می خواهید انجام بدهید هرچه به جلوتر میروید باید هزینه بیشتری برای کامل کردن فروشگاه خود پرداخت کنید . 

پس اولین نکته مشخص کردن هدف می باشد . هدفتان از طراحی فروشگاه چیست و میخواهید به کجا برسید ؟

اطلاعات فنی شما در چه حدی می باشد ؟ 

معمولا برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای نیاز به یکسری اطلاعات فنی دارید . این اطلاعات شامل شناخت دقیق زبان های برنامه نویسی بوده که به شما کمک می کند راحت تر بتوانید انتخاب کنید که زبان اصلی برنامه نویسی فروشگاه شما چه باشد ؟(در سطح متوسط و ضعیف این اطلاعات نیاز نمی باشد)

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که ارتباط زبان برنامه نویسی با هزینه چه می باشد ؟ اگر شما دانش فنی اینکار را داشته باشید می توانید با تشکیل یک تیم تیم مجرب خودتان فروشگاه را طراحی کرده و امکانات آن را بسته به نیازتان برنامه نویسی کنید و در صورتیکه اطلاعات لازم را نداشته باشید باید از یک تیم متخصص کمک بگیرید که به مراتب هزینه بیشتری دارد .  
هزینه برنامه نویسی یک فروشگاه اینترنتی بسته به امکانات بین 7 تا 30 میلیون تومان می باشد که به امکانات ، زبان برنامه نویسی ، مدت زمان تحویل و موارد دیگر این مبلغ کاهش یا افزایش پیدا می کند . البته این مبلغ فقط مخصوص فروشگاهی است که از پایه بسته به نیاز شما برنامه نویسی شود نه فروش یک برنامه تحت وب فروشگاهی 

برنامه های تحت وب فروشگاهی بدلیل اینکه به افراد زیادی فروخته می شود و فقط یکبار برنامه نویسی می شوند به مراتب هزینه خیلی خیلی پایین تری دارند .

 نکته : همانطور که در بخش ابتدایی به آن اشاره شد توضیحات این قسمت مربوط به یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای می باشد .

هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی چقدر است ؟

تا به این قسمت متوجه شدید که اگر بخواهید یک فروشگاه اینترنتی را از ابتدا توسط یک تیم متخصص برنامه نویسی کنید باید هزینه ای بین 7 تا 30 میلیون پرداخت کنید .  البته این هزینه تقریبی بوده و ممکن است کم یا زیاد شود . (این روش معمولا توسط افراد معمولی مورد استفاده قرار نمی گیرد و بدلیل سرمایه ابتدایی بیشتر توسط شرکت ها ، ارگانهای دولتی و خصوصی یا سازمان ها استفاده می شود) اگر جزو این دسته نیستید ادامه مقاله را بخوانید . 

در صورتیکه سرمایه اولیه شما برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی زیر 5 میلیون تومان می باشد می توانید از برنامه های آماده کمک بگیرید . منظورم از برنامه ، نرم افزار فروشگاه اینترنتی تحت وب می باشد که اصطلاحا به آن فروشگاه ساز ، cms یا موارد دیگر گفته می شود . فروشگاه ساز توسط یک تیم برنامه نویسی و به کاربران مختلف فروخته می شود . این روش باعث پایین آمدن قیمت تمام شده فروشگاه ساز می شود . 


در صورتیکه سرمایه اولیه شما زیر یک میلیون تومان هست پیشنهاد میکنم از روشی که بنده استفاده کرده ام کمک بگیرید . کافیست هسته یک فروشگاه ساز آماده را دانلود ، نصب و از آن استفاده کنید . 
در حین استفاده از فروشگاه رایگان سعی کنید موارد زیر را به صورت تخصصی یاد بگیرید : 
1. بازاریابی فروش اینترنتی 
2. تولید محتوا 
3. سئو 

معمولا فروشگاه هایی که از طریق روش سوم راه اندازی می شود بین 1 تا 3 سال زمان می برد تا به سود برسند . در این مدت زمان می توانید با فراگیری مواردی که در بخش بالا به آن اشاره کردم ، هسته فروشگاه (زبان برنامه نویسی) را ارتقا داده و با تخصصی که بدست آورده اید به سود برسید . 


به این هزینه مبلغ ثابت هاست (فضای نگهداری وب سایت) هم اضافه می شود که این مبلغ هم نسبت به ورودی همزمان کاربران (تعداد بازدید کنندگان در یک لحظه) + داخل یا خارج ایران + نوع سرور (اشتراکی ، مجازی ، اختصاصی) متغیر است . از 20 هزار تومان تا 2 میلیون تومان به صورت ماهیانه 

 نتیجه گیری : 
با توجه به مواردی که در بالا به آن اشاره شده ؛
اول : هدفتان از راه اندازی فروشگاه چیست ؟ با مشخص کردن هدف هزینه های شما کاهش پیدا می کند . 
دوم : اطلاعات فنی در این زمینه دارید یا خیر ؟ برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی نیاز به یک تیم دارید . به هیچ وجه اینکار از طریق یک نفر امکان پذیر نمی باشد . بهتر است در همان ابتدا اطلاعات لازم برای شروع را بدست آورده سپس اقدام کنید . تا جاییکه می توانید قبل از شروع از افرادی که در این زمینه گام برداشته و موفق شده اند کمک بگیرید . اینکار باعث می شود آزمون و خطای شما تا حد قابل ملاحضه ای کاهش پیدا کرده و زودتر به نتیجه برسید . 

سوم : مشخص کنید چه مقدار سرمایه برای راه اندازی فروشگاه در نظر گرفته اید سپس با توجه به بودجه ای که دارید شروع کنید . 

برای رسیدن به هر هدفی سه اصل نیاز است صبر ، تخصص و پشتکار 
امکان ندارد فردی با رعایت کردن سه اصل بالا به نتیجه نرسد . همین حالا شروع کنید .

منبع: سایت macada

معرفی 10 سایت آموزشی برتر جهان

نشریه تایمز آنلاین با توجه به محتوی وب سایتهای آموزشی و میزان اعتبار مطالب آنها به معرفی 10 وب سایت برتر آموزشی پرداخته است که هر یک به گونه ای در آموزش و اطلاع رسانی به انسانها نقش اساسی به عهده دارند.

در گذشته شیوه های متفاوتی برای جمع آوری اطلاعات درباره مباحث مختلف علمی وجود داشت که اکثر آنها بسیار محدود و ناکامل بودند. با گسترش اینترنت در ریشه های زندگی مدرن، این ابزار جایگزینی وسیع و قابل اطمینان برای منابع قدیمی و دایره المعارفها شد که از سرعت و تعامل بالاتری نیز برخوردار است.

امروزه اینترنت در کنار تمامی کاربردهایش ابزاری آموزشی نیز به شمار می رود که بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان از آن به عنوان مرجع اطلاعاتی و آموزشی برای انجام تکالیف و پروژه های خود بهره می برند. نشریه تایمز آنلاین نیز بر همین اساس لیستی از 10 وب سایت آموزشی برتر را از دیدگاه خود ارائه کرده است.

ناسا (www.nasa.gov): فایلهای ویدیویی، فایلهای صوتی خبری، آرشیو عظیم تصویری، فایلهای تصویری سه بعدی و پرونده هایی در رابطه با ماموریتهای فضایی اطلاعاتی هستند که می توان در این وب سایت جستجو کرد. این سایت می تواند کاملترین اطلاعات را در اختیار علاقمندان به علوم فضایی قرار دهد.

ابزارها چگونه کار می کنند (howstuffworks.com): این وب سایت مقالات حرفه ای درباره عملکرد هر پدیده و ابزار از رایانه ها و خودروها گرفته تا جزئی ترین ابزار و پدیده ها را ارائه کرده و دارای صدها فایل ویدیویی برای نمایش تجربیات مختلف علمی است.

دیسکاوری (discovery.com): این وب سایت بیشتر بر موضوعاتی مانند محیط زیست، باستان شناسی، انسان، دایناسورها، فضا و تکنولوژی تمرکز داشته و فایلهای تصویری و صوتی فراوانی را برای استفاده علاقمندان بر روی شبکه قرار داده است.

مجله آنلاین اسمیتسونیان (smithsonianmag.com): موسسه اسمیتسونیان در واشنگتن یکی از بزرگترین مجتمع های موزه در جهان به شمار می رود و مجله آنلاین آن رقیبی جدی برای نشنال جئوگرافی شناخته می شود. این وب سایت منبعی غنی از مطالب علمی ارزشمند و معتبر است.

سایت طبیعت بی بی سی (bbc.co.uk/nature): یکی از برترین میکرو سایتهای بی بی سی به شمار می رود که مجموعه ای ساده از فایلهای ویدیویی را در خود جا داده است. تصاویر متحرک بیش از 370 جانور در این وب سایت یافته شده و می توان از طریق ابزاری خاص به صدای پای آنها نیز گوش فرا داد.

ted.com: تد نام سازمان بزرگی است که افراد مختلف را از سرتاسر جهان به کنفرانسی دعوت می کند تا نظریات خود را درباره جهان، فناوری، طراحی و دیگر حوزه های علمی و هنری با یکدیگر در میان بگذارند. آرشیو فیلمهای این کنفرانسها را می توان در وب سایت این سازمان مشاهده کرد. این وب سایت مطالب خود را در زبانهای مختلف از جمله فارسی ارائه می کند.

arkive.org: تصاویری از حیات بر روی زمین عنوان کلی اطلاعات و فایلهایی است که درباره حیات وحش و محیط زیست بر روی این وب سایت قرار گرفته است. گونه های منقرض شده جانوران در این سایت در اولویت قرار دارند و به گفته این سایت، این جانداران را تنها می توان در arkive زنده و سالم مشاهده کرد.

 

historytoday.com: در صورتی که به صورت رایگان به عضویت این سایت در آیید می توانید به صدها مقاله معتبر از مجلات مشهور دسترسی پیدا کنید. این مقالات در بخشهای مختلف طبقه بندی شده اند و با وجود رتبه بندی های آکادمیک معتبر خواندن آنها بسیار ساده است.

pbs.org: دامنه فعالیتهای این شبکه و وب سایت علوم، هنر و تاریخ است و بر روی آن می توان فایلهای ویدیویی ارزشمندی را درباره موضوعات علمی مورد نظر مشاهده کرد.

منبع: سایت گویا آی تی

معایب و مزایای طراحی سایت با جوملا چیست؟

 

مزایا و معایب طراحی سایت با جوملا

جوملا یک سیستم مدیریت محتوای متن باز و رایگان است. این نرم افزار که از سال 2005 تولید شده و از سال 2007 تقریبا مهمترین و بزرگترین نرم افزار طراحی سایت شناخته شده است، یکی از بهترین انتخاب ها برای پیاده سازی سایت های اینترنتی در هر ابعادی است.

محیط ساده و کاربر پسند این برنامه به شما امکان می دهد تا کوچکترین سایت ها تا بزرگترین سایت ها را با آن پیاده سازی کنید.

جوملا که با زبان PHP برنامه نویسی شده است، با استفاده از پایگاه داده MySQL کار می کند و به همین دلیل روی تمامی سرور های ویندوزی و لینوکسی قابل نصب است.

برای نصب اولیه جوملا، یک فضای هاست 50 مگابایتی نیز کافی است. این برنامه به شما امکان می دهد تا سایت خود را با حداکثر سرعت تکمیل نمایید و مرکز افزونه های جوملا هم شامل هزاران برنامه رایگان است که به امکانات سایت شما را بیشتر می کنند.

شاید باور کردنی نباشد که ایجاد یک گالری تصویر فوق العاده خوب و زیبا با افکت های تصویری خاص، تنها چند دقیقه در جوملا زمان می برد. اما با تمام این مزایا، عده ای، اعتقاد دارند که جوملا معایبی نیز دارند.

- گروهی معتقدند طراحی سایت از طریق جوملا از لحاظ امنیتی ضعیف است. اما این موضوع هرگز اثبات نشده است. سایت های بزرگی در دنیا بر اساس جوملا طراحی شده اند و سالیان سال است که بدون وقفه در حال ارائه سرویس می باشند و مشکلی پیدا نکرده اند.

- گروهی معتقدند سرعت جوملا پایین است. اما واقعا این طور نیست. جوملا در بدو نصب بسیار سریع است اما در صورتی که نرم افزارهای زیادی روی آن نصب کنید به طور طبیعی دچار افت سرعت می شود. دلیل این امر هم زیاد شدن درخواست های دیتابیس است که در مورد هر سایتی صدق می کند.

منبع: سایت سانیک

سایت خود را چگونه طراحی کنیم تا با گوگل دوست باشد؟

 پس از تلاش بسیار و زحمات فراوان بالاخره سایت شما طراحی شده است و اصطلاحاً بالا – Up – شده است، تازه، کار شما برای بازاریابی و شناخت سایت به مخاطبان شروع شده است. اگر تا اینجا طراحی سایت را بصورت اصولی و استاندارد انجام داده و پشتکار لازم را برای ادامه فعالیت داشته باشید؛ گوگل هم به کمک شما می آید تا در وسعت جهانی شناخته شوید. این همان چیزی است که به آن سئو می گوییم و باید سایت شما به نحوی باشد که موتورهای جستجو بتواند آن را شناسایی و در فهرست نتایج خود نشان دهد. برای موفقیت در گوگل سه قدم وجود دارد:

– بررسی سایت توسط crawler های گوگل
– ایندکس شدن صفحات
– نمایش در لیست نتایج جستجو

Crawling به چه معناست؟

در واقع منظور از Crawler همان روبات گوگل است که صفحات خاصی از وب را بررسی می‌کنند.هر سایتی که منتشر می‌شود روبات‌های گوگل صفحات آن سایت را بررسی می‌کنند تا از ثبت شدن این صفحات در وب اطمینان حاصل کنند.

ایندکس چیست؟

پس از Crawl کردن سایت توسط روبات گوگل، اطلاعات صفحه در بخش دیتابیس اصلی گوگل و در دسته خاص خود ذخیره می‌شوند. این فرآیند را ایندکس کردن سایت می‌نامند. در واقع موتور جستجوی گوگل صفحات وب را که از قبل توسط روبات‌ها بررسی شده اند برای دسترسی راحت طبقه بندی (ایندکس) می‌کند. اسکرین شات هایی توسط روبات‌های جستجواز آخرین وضعیت سایت در هنگام بررسی انجام شده گرفته می‌شود تا در زمان لزوم به صورتCache  نمایش داده شود. در نتیجه برای حضور در نتایج گوگل باید در ابتدا از ایندکس صفحات سایت خود توسط گوگل اطمینان حاصل کرده و سپس با رعایت فاکتورهای سئو می‌توانید رتبه خود را در نتایج جستجوی گوگل ارتقا دهید.
در صورتی که اصول اولیه را در سایت  خود رعایت کرده باشید و ایرادی در محتوا و صفحات سایت تان وجود نداشته باشد،  توسط موتورهای جستجو ایندکس خواهد شد. شما می‌توانید با استفاده از پنل مدیریت گوگل وبمستر خود و در بخش Index Status وضعیت ایندکس سایت و تعداد صفحات ایندکس شده سایت خود در گوگل را مشاهده نمایید.

وضعیت ایندکس سایت در گوگل وبمستر تولز

در ادامه به معرفی ۱۰ گام  که به ایندکس شدن سریع تر صفحات وب سایت شما کمک می کند را مرور خواهیم کرد.


۱. گوگل وبمستر تولز

مهم‌ترین قدم برای بهبود ایندکس سایت ساخت اکانت گوگل وبمستر تولز، اکانت گوگل آنالیتیکس و استفاده از آن‌هاست. با استفاده از اکانت وبمستر تولز، سایت خود را به گوگل معرفی و وضعیت بازدید روبات‌های گوگل از سایت خود را مشاهده کنید.

۲. Fetch as Google
در گوگل وبمستر تولز گزینه‌ایی وجود دارد  که شما می‌توانید برای درخواست بررسی و معرفی صفحات جدید سایت از آن استفاده کنید. این گزینه Fetch as Google نام دارد.
برای ایندکس سایت از این طریق از نوار کناری و در بخش Health گزینه Fetch as Google را انتخاب نمایید. آدرس مورد نظر خود را وارد کرده و بر روی دکمه Fetch کلیک کنید. پس از اینکه وضعیت Successful نمایش داده شد، دکمه Submit را کلیک کنید.

Fetch کردن صفحات در گوگل

برای ایندکس سایت دو روش وجود دارد:
۱-بررسی یک صفحه مشخص
۲- بررسی آدرس مورد نظر با تمام لینک‌های موجود در آن
با استفاده از روش اول می‌توانید ۵۰۰ صفحه در هفته را بررسی کنید ولی در روش دوم تنها قادر خواهید بود ۱۰ بار در ماه درخواست داشته باشید.

۳. نقشه سایت
XML Sitemap  یا نقشه سایت، نقشه ای برای روبات‌های گوگل است و آن‌ها را به صفحات داخلی سایت شما راهنمایی می‌کنند. شما می‌توانید برای بهبود وضعیت ایندکس شدن سایت با استفاده از ابزار ساخت نقشه سایت، نقشه سایت خود را بسازید. بعد از ساخت سایت مپ آن را در حساب وبمستر خود معرفی کنید.

افزودن نقشه سایت

۴. لینک‌های ورودی به سایت
در صورتی که برای سایتتان از سایر سایت‌هایی که قبلاً توسط روبات‌های موتور جستجو بررسی شده لینک‌های باکیفیت دریافت کنید روبات‌های گوگل سایت شما را با سرعت بیشتری ایندکس خواهند کرد. به عبارت دیگر هر چه از سایت های پر بازدید و با رتبه خوب، لینک بیشتری به سایت شما شود، گوگل به اهمیت سایت شما پی می برد و زودتر سایت شما شناسایی و index می کند.

۵. گوگل پلاس
اکانت گوگل پلاس بسازید و در آن مطلب بگذارید و به سایت خود لینک دهید. با توجه به اینکه گوگل پلاس از سرویس‌های اصلی گوگل به حساب می آید روبات‌ها این لینک‌ها را به صورت ویژه ای بررسی خواهند کرد. پیشنهاد می‌کنیم برای بهبود ایندکس سایت از شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز استفاده کنید.

۶. رعایت نکات کد نویسی
با کد نویسی اصولی و اطمینان یافتن از رعایت استانداردهای W3C کار روبات‌های گوگل را برای ایندکس سایت خود راحت‌تر کنید و سرعت انجام کار را افزایش دهید. توصیه می‌شود که به نسبت متن به کد سایت خود توجه کنید. شما می‌توانید با استفاده از ابزار بررسی سایتوضعیت کدها و سایر قسمت‌های سایت خود را بررسی کنید.

ابزار بهینه سازی وب سایت هاست ایران

۷. بارگذاری سریع، ایندکس سریع‌تر
سایت‌هایی که سرعت بارگذاری آن‌ها بالاست، با سرعت بیشتری توسط گوگل ایندکس می‌شوند. توصیه هایی برای بارگذاری سریع تر سایت

۸. لینک سازی داخلی در سایت
سعی کنید که صفحات داخلی سایت با یکدیگر ارتباط داشته باشند خصوصاً زمانی که صفحه اصلی شما ایندکس شده باشد مطمئن شوید که تمامی صفحات با یکدیگر ارتباط دارند و بین مطالب لینک‌های مرتبط وجود دارد. این کار باعث می‌شود که روبات‌ها صفحات ایندکس نشده سایت شما را نیز بررسی کنند.

۹. ناوبری مناسب
ناوبری خوب به ساختار لینک‌هایی که در بالا ذکر شد کمک خواهد کرد. داشتن ساختار navigation مناسب به همان اندازه که باعث راحتی استفاده کاربران می‌شود برای ایندکس شدن سریع سایت شما نیز مهم است.
نکته: برای داشتن ناوبری مناسب از Breadcrumb استفاده کنید

۱۰. محتوای تازه و مفید
وب سایت خود را به طور منظم به روز رسانی کنید. محتوای با ارزش و مفید روبات‌های گوگل را جذب خواهد کرد حتی اگر سایت شما ایندکس شده باشد با هربار اضافه کردن مطلب جدید بطور مرتب و در زمانهای خاصی روبات‌های گوگل نیز وارد شده و وضعیت ایندکس سایت شما را بروز خواهند کرد.

منبع: سایت matson

مهم ترین مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی چیست؟

 

مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی , برای شما که قصد راه اندازی فروشگاه آنلاین دارید !

 قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی دارید؟ بهتر است قبل از طراحی فروشگاه اینترنتی یا سفارش راه اندازی فروشگاه ساز به شرکت طراحی سایت این مقاله را تا پایان و به دقت مطالعه کنید ! در این مقاله با مراحل و شیوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی به طول کامل آشنا میشوید . از لحظه ثبت دامین مناسب تا انتخاب شرکت طراحی سایت و نرم افزار فروشگاه ساز و راه اندازی فروشگاه اینترنتی بطور کامل همراه با ابزار و تجهیزات بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی توضیح داده شده است . راه اندازی فروشگاه اینترنتی با ما همراه باشید.

 

مرحله ۱ – ثبت دامنه مناسب

ثبت دامین (دامنه) مناسب مهمترین و اولین گام راه اندازی فروشگاه اینترنتی میباشد . کوتاه بودن ؛ امکان به خاطر سپردن ؛ مفهوم بودن ؛ سادگی از برخی از ویژگی های یک دامنه مناسب میباشد . ثبت دامنه همانند ثبت نام تجاری یا انتخاب نام برای شرکت میباشد ولی قواعدی دارد. برای ثبت دامنه اگر قصد دارید وب سایت شما در گوگل اول باشدو میخواهید بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی را بعد از طراحی سایت بصورت حرفه ای انجام دهید بهتر است ” راهنمای ثبت دامین مناسب ” را مطالعه نمایید .

 

مرحله ۲ – خرید هاستینگ مناسب

هاستینگ فروشگاه اینترنتی از نظر تعداد بازدیدکنندگان فروشگاه و استقبالی که کاربران پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی میکنند از اهمیت ویژه ای برخوردار است . برای خرید هاستینگ مناسب از شرکت های هاستینگ مناسب شما کافیست چند شرکت هاستینگ را با کمک مشاورین IT و یا دوستانی که اطلاعات بیشتری در مورد انتخاب هاستینگ مناسب برای شما دارند انتخاب کنید .

 سایت های شرکت هاستینگ مورد نظرتان رابررسی کنید و با بهره گیری از نظرات شرکت طراحی سایت خود نسبت به خرید هاست ویندوز یا خرید هاست لینوکس اقدام کنید . بهتر است راه اندازی فروشگاه اینترنتی و ثبت دامین و هاستینگ شما توسط یک شرکت هاستینگ و طراحی سایت انجام شود که در سالهای آتی ارائه خدمات آموزش و پشتیبانی و همچنین تمدید خدمات دامین و هاستینگ برای شما راحتتر صورت گیرد.

 

” ویژگی های یک هاست خوب “

 طراحی فروشگاه اینترنتی , فروشگاه ساز , نرم افزار طراحی فروشگاه اینترنتی , نرم افزار فروشگاه ساز , راه اندازی فروشگاه اینترنتی , فروشگاه ساز فارسیمرحله ۳ – نرم افزار فروشگاه ساز مناسب ! با ثبت دامین و هاستینگ شما مرحله اول و دوم طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به پایان رسانده اید .

 یکی از مراحل مهم برای راه اندازی سایت و یا فروشگاه ؛ انتخاب نرم افزار طراحی سایت یا فروشگاه میباشد . اگر بخواهید مدیریت و بروز رسانی کالاها ، قیمت ها ؛ محتوای فروشگاه اینترنتی را خودتان انجام دهید ؛مسلما نرم افزار فروشگاه سازی برای شما مناسب است که قابلیت تولید و مدیریت محتوای فروشگاه اینترنتی را داشته باشد

الف – امکانات نرم افزار فروشگاه آنلاین را چطور بررسی کنیم و چه امکاناتی الزامیست ؟

امکانات و ابزار جدیدفروشگاه اینترنتی موجب میشود تا خریداران و کاربران فروشگاه اینترنتی شما تفاوت فروشگاه شما را با سایر فروشگاه های اینترنتی ، احساس کنند . برخی از امکانات فروشگاه اینترنتی واقعی شما بدیهی میباشد .

بطور مثال : پرداخت الکترونیک با بانک های عضو شتاب ؛ سبد خرید ؛ مقایسه کالا ها با یکدیگر ؛ گروه بندی کالاها ؛ امکان درج نظر کاربران برای هرکالا ؛ خرید اینترنتی آسان کالاها ؛ امکان انتشار تصاویر و ویژگی کالاها در شبکه های اجتماعی ؛ امکان استفاده از روشهای متداول پرداخت ؛ امکان افزودن تعداد کالاها ؛ نمایش محبوبترین ها+پرفروشترین ها+جدیدترین کالاها و . . موارد دیگر جز امکانات مرسوم فروشگاه ساز های اینترنتی میباشد .

 پنل مدیریت فروشگاه ساز شما میبایست فارسی باشد و مقایسه امکانات فروشگاه ساز اینترنتی توسط کارفرما و شخصی که قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی را دارد انجام میشود . بطور معمول کلیه شرکت های طراحی وب سایت در سایت خود امکانات فروشگاه ساز خود را برای مقایسه کاربران قرار داده اند .

 

ب: افزایش سرعت دسترسی به فروشگاه آنلاین :

فروشگاه های اینترنتی که سرعت دسترسی بالاتری دارند موفق ترند . البته سرعت دسترسی فروشگاه اینترنتی به عواملی مانند فضای میزبانی وب و سرور هاستینگ و همچنین سرعت سرویس اینترنتی که کاربران از آن استفاده میکنند دارد ولی با مقایسه ابتدائی میتوانند نمونه فروشگاه های اینترنتی که در سایت شرکت های طراحی سایت منتشر شده است ؛ نسبت به انتخاب فروشگاه ساز پرسرعت تر اقدام کنید. برخی از فروشگاه ساز ها امکانات کمتری دارند و به همین دلیل سرعت دسترسی بالاتری دارند . بهتر است برای مشاهده سرعت دسترسی فروشگاه ساز از یک مشاور کمک بگیرید .

 

ج- رعایت اصول “سئو” در فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی موفق فقط کالا با قیمت مناسب نمیفروشد .پس از طراحی فروشگاه اینترنتی در صورتیکه قصد بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی فروشگاه اینترنتی خود را داشته باشید میتوانید سفارش این خدمات را به یک شرکت بازاریابی اینترنتی بدهید .

بخشی از عملیات بهینه سازی سایت و تبلیغات اینترنتی با استفاده از ابزار مدیریت محتوای فروشگاه ساز انجام میگردد . پس فروشگاه ساز شما میبایست دارای ابزار بروز برای “بهینه سازی سایت ” را داشته باشد .

 

د- قیمت نرم افزار راه اندازی فروشگاه اینترنتی

در انتخاب و خرید فروشگاه ساز مسلما قیمت نقش مهمی دارد . اما مهمترین آیتم محسوب نمیشود ؛ چراکه فروشگاه اینترنتی و یا هر کسب و کار آنلاینی که بخواهد در میان رقبا موفقیت نسبی را کسب کند نیاز به هزینه هایی بیشتر از هزینه هایی که رقبا کرده اند دارد .

 هیچوقت با یک ایده اولیه و فقط با بررسی قیمت فروشگاه اینترنتی را راه اندازی نکنید ؛ چراکه اینکار دقیقا مانند این است که برای کسب و کاری که هیچ اطلاعی از آن ندارید بخواهید در یک کوچه یک مغازه ارزان اجاره کنید . مسلما بعد ازمدت کوتاهی با خسارت زیاد مغازه را پس میدهید و کسب و کار جدید شما با شکست مواجه میشوید

مرحله ۴ – طراحی قالب فروشگاه اینترنتی  

ظاهر فروشگاه اینترنتی در جذب مخاطب و بازدیدکنندگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است . بطور معمول طراحی قالب اختصاصی فروشگاه اینترنتی توسط شرکت طراحی سایت ی که نرم افزار فروشگاه ساز را از آن تهیه کرده اید انجام میگردد .

 

طراحی قالب اختصاصی فروشگاه آنلاین باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

محل قرارگیری لوگو ؛ تعداد و محل قرارگیری لینک های اصلی بالای صفحه ؛ محل و نحوه دسترسی به منوها و زیر منوهای فروشگاه ؛ نحوه چیدمان صفحه اول ؛ لینک های سریع پایین صفحه و محل قرارگیری باکس های هوشمند مربوط به جدیدترین ؛ محبوبترین ، پرفروشترین کالاهای داخل فروشگاه اینترنتی میباشد .

بهترین است برای سفارش طراحی قالب فروشگاه اینترنتی اطلاعات متنی و تصویری مربوط به صفحه اول را به همراه لوگوی باکیفیت و تصاویر با کیفیت را برای آتلیه طراحی گرافیکی شرکت طراحی سایت ارسال نموده و توضیحات لازم مانند : کد رنگ یا الگوی انتخابی برای اجرای گرافیکی قالب را نیز ارسال نمایید . .

 

 

فروشگاه اینترنتی

 

 

مرحله ۵- طراحی  صفحات وب ,  ورود تصاویر و مشخصات کالا و خدمات در فروشگاه ساز :

شما میتوانید اطلاعات اولیه مانند محتوای صفحات مربوط به منوها و زیر منوها را همراه با تعدادی از کالاها مربوط به گروه های کالای متفاوت را برای شرکت طراحی سایت ارسال کنید . نحوه جمع آوری و ارسال اطلاعات متن و تصویری مربوط به فروشگاه میبایست با نقشه کلی فروشگاه اینترنتی هماهنگی داشته باشد .

بهتر است از میان فروشگاه های اینترنتی داخلی یا خارجی و یا حتی از میان الگوهای گرافیکی مربوط به قالب فروشگاه اینترنتی ؛نسبت به انتخاب یک الگو برای نقشه سایت و کد رنگ ها و نحوه اجرای قالب اقدام نمایید .

 

الف – نقشه سایت , منوها و زیرمنوهای فروشگاه آنلاین :

معماری و نقشه کلی فروشگاه اینترنتی شما در بهینه سازی سایت و بازاریابی محتوای فروشگاه اینترنتی شما تاثیر گذار میباشد . بهمین منظور بهتر است نقشه و معماری سایت خود را به یک کارشناس سئو و طراحی سایت بسپارید و یا برای طراحی نقشه فروشگاه اینترنتی خود از یک الگوی مناسب و ساده بهره بگیرید .


معماری و نقشه فروشگاه آنلاین هر چقدر ساده تر , بهتر !

اهمیت طراحی  صحیح معماری و نقشه سایت در استفاده مداوم و دائمی از چیدمان اولیه شماست . حتی ممکن است قالب اختصاصی فروشگاه را هر چندوقت یکبار تغییر دهید , لیکن با تغییر نقشه سایت و چیدمان منوها از رتبه سایت شما کم میشود و کلیه لینک ها و آدرس های صفحات تغییر خواهد کرد. پس برای ایجاد معماری اصولی و نقشه استاندارد وب سایت خود دقت کنید . برای ساخت نقشه یک فروشگاه آنلاین در زیر چند مثال آورده ایم:

– درباره ما زیرمنوها :

تاریخچه – معرفی – استخدام –

تماس با ما زیر منوها :

فرم ارتباط فوری – آدرس بر روی نقشه – ایمیل و تلفن تماس –

اخبار زیرمنوها :

مقاله – اخبار جدید – ارسال خبر –

تخفیف ها زیر منوها :

فهرست کدهای تخفیف

آموزش ها زیر منوها :

آموزش سفارش – آموزش خرید – آموزش های دیگر که معمولا آموزش استفاده از محصولات و خدمات قابل فروش در فروشگاه آنلاین میباشد و …

ممکن است بخواهید منوها و زیرمنوهای شما موارد دیگری نیز  باشد , ولی توصیه میکنیم با مشاهده فروشگاه های آنلاین موفق ( فروشگاه اینترنی موفق خارجی و فروشگاه آنلاین موفق ایرانی)  ایده بگیرید و شک  نداشته باشید هرچقدر منوها و زیرمنوهای فروشگاه خود را پیچیده تر کنید از نظر کاربران و بازدیدکنندگان فروشگاه اینترنتی ضعیفتری را جلوه داده اید… بطور معمول وظیفه طراحی نقشه سایت با شرکت طراح فروشگاه آنلاین شما میباشد .

 

ب – نحوه جمع آوری اطلاعات متنی و تصویری در فروشگاه آنلاین :

اغلب شرکت های طراحی سایت و طراحان سایت اطلاعات متنی را بر روی فایل Word با فونت Tahoma و سایز ۱۲ یا ۱۴ دریافت میکنند و اطلاعات تصویری مربوط به هر بخش را بصورت طبقه بندی شده (تصاویر دارای نام مشخص مربوط به همان صفحه متنی در فولدرهای جداگانه) با کیفیت استاندارد و واضح دریافت میکنند .

در صورتیکه میخواهید تصاویر کالاها و برخی از بخش ها را ارسال کنید ؛ بهتر است در صورتیکه تصاویر با کیفیت کالاها را دراختیار ندارید به شرکت طراحی سایت ؛ سفارش عکاسی صنعتی مربوط به کالاها و برخی از موارد دیگر که درفروشگاه اینترنتی شما کاربرد دارد را بدهید .

در صورتیکه تصاویر و بنرهای فروشگاه اینترنتی شما منحصربفرد باشد ؛ این فروشگاه نزد کارشناسان طراحی وب از امتیاز ویژه ای برخوردار میشود و مسلم بدانید کاربران و خریداران فروشگاه های اینترنتی نسبت به منحصربفرد بودن مطالب و تصاویر داخل یک سایت آگاهی لازم را دارند و در این رابطه با یکدیگر به تبادل نظر میپردازند .

 

مرحله ۶ – بهینه سازی سایت (سئو) فروشگاه آنلاین

افزایش رنک فروشگاه در گوگل ؛ یاهو ؛ بینگ ؛ الکسا و . . سایر موتورهای جستجو به همراه افزایش رتبه واژه های کلیدی و مرتبط با محصولات و خدمات فروشگاه اینترنتی موجب جذب بازدیدکننده و مشتری برای فروشگاه اینترنتی شما خواهد شد و طبق آمار کارشناسان بیش از ۷۰% فروش یک فروشگاه اینترنتی از جذب بازدیدکنندگان از موتورهای جستجوگر صورت میگیرد .

 

الف : ارسال ایمیل تبلیغاتی

شاید با خود بگویید ارسال ایمیل تبلیغاتی و گروهی یک شیوه قدیمی و کم هزینه است ولی باید به شما بگویم کاملا در اشتباه هستید . بخشی از افزایش بازدیدکننده و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری از طریق ارسال ایمیل گروهی انجام میشود . البته ارسال ایمیل گروهی باید طراحی زیبا و اصولی داشته باشد و مسلما ایمیل های هدفی که قرار است به آن ایمیل تبلیغاتی ارسال شود بایستی ایمیل های فعال و هدفمند باشد . . . 

 


ب : ارسال پیامک تبلیغاتی ( ارسال پیامک هدفمند)

 ارسال پیامک انبوه ، ارسال پیامک منطقه ای ، ارسال پیامک به مدیران اصناف و مشاغل و .. ارسال پیامک های اطلاع رسانی خودکار ازطریق فروشگاه اینترنتی از دیگر ابزار تبلیغات و بازاریابی برای فروشگاه اینترنتی شما محسوب میشود .

ارسال اس ام اس تبلیغاتی و یا حتی ارسال اس ام اس های موردی از سایت اگر اصولی و با متن و در زمان مناسب انجام شود ؛ در افزایش مشتریان شما تاثیر بسزائی خواهد داشت.

 

ج : تبلیغات اینترنتی در سایت های رنک بالا

تبلیغ در سایت هاییکه از سایت شما رتبه بهتری در ” الکسا ” و یا ” گوگل ” دارند در کوتاه کردن زمان برای افزایش رتبه سایت شما تاثیرگذار خواهد بود . یکی از تکنیک های بهینه سازی سایت و جذب مشتری برای سایت شما ؛ استفاده از پکیج های اصولی برای تبلیغات در سایت هایی است که ارزش بالای از لحاظ رنک و رتبه خواهد داشت.

سایت الکسا یکی از سایت هایی است که گزارشات متنوع و تخصصی به صاحب فروشگاه اینترنتی و همچنین مدیر فروشگاه اینترنتی میدهد . این گزارشات شامل : رتبه سایت در کشور ؛ رتبه سایت در جهان در نظر بازدیدکننده ؛ کلمات کلیدی که با آن بازدیدکننده وارد سایت شده است ؛ میانگین سن و جنسیت بازدیدکننده و گزارشات جالبی از درصد بازدیدکنندگانی که پس از زمان مشخصی وب سایت را ترک کرده اند و بازدیدکنندگانی که تبدیل به مشتری شده اند .. و غیره

 با توجه به اهمیت سایت الکسا در رتبه بندی میان سایت های داخل کشور و خارج کشور ، یکی از خدمات موثر که به طور موازی موجب افزایش رتبه در گوگل و سایر جستجوگر ها نیز میشود ، افزایش رتبه سایت در الکسا میباشد . .

 

س : معرفی فروشگاه آنلاین در بهترین سایت ها با رتبه بالا :

سایت هایی مانند وبگذر ، ایستگاه ، وبلاگ ها ، تابناک ، دنیای اقتصاد ، خبر آنلاین ، ورزش ۳ ؛ فروم ها ، سایت های خبری و . . وب سایت هایی با رنک و رتبه بالا در گوگل و الکسا دارای ارزش از لحاظ جذب بازدیدکننده و همچنین ارزش با هدف افزایش رتبه فروشگاه اینترنتی میباشند . 

 

ش :  استفاده از روشهای جدید بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی :

جذب بازدیدکننده، حفظ بازدیدکننده ، تبدیل بازدیدکننده به مشتری و خدماتی مانند طراحی صفحات فرود ؛ طراحی بنرهای جذب عضو و دریافت اطلاعات برای خبرنامه ها و . . غیره امروزه توسط سیستم های پیشرفته بازاریابی و تبلیغات انجام میشود . بطور مثال : ارسال ایمیل تبلیغاتی در بازه های زمانی مشخص پس از خرید مشتری یا پس از ثبت نام مشتری در فروشگاه اینترنتی بصورت خودکار و یا ارسال پیامک تبلیغاتی بصورت خودکار در بازه های زمانی مشخص از جمله این خدمات محسوب میشود . یکی از سیستم های پیشرفته جهت افزایش بازدیدکننده و همچنین جذب مشتری ؛ نرم افزار جذب بازدیدکننده واقعی با IP های واقعی همراه با سیستم تبادل لایک فیس بوک , گوگل پلاس و . . می باشد . 

منبع: سایت timetochange

معرفی جاوا اسکریپت برای طراحی سایت

 جاوا اسکریپت چیست؟

در مبحث طراحی سایت جاوا اسکریپت زبان برنامه نویسی می باشد که درون کدهای HTML قرار می گیرد و بر روی مرورگر بازدید کننده اجرا می شود. جاوا اسکریپت توانایی تغییر در محتویات المانهای نمایش داده شده را بر روی مرورگر فرد بازدید کننده دارد بطوریکه امکان پویا سازی یا دینامیک شدن صفحات بوجود می آید.

 

توانایی های جاوا اسکریپت

توانایی ها و قابلیت های جاوا اسکریپت بسیار متنوع بوده و تنها به موارد که در زیر می آید خلاصه نمی شود. در زیر لیستی از قابلیت های این اسکریپت آورده شده است:

امکان تغییر در متون نمایش داده شده در مرورگر

امکان تغییر رنگها، رنگ پس زمینه و موقعیت قرار گیری المانهای استفاده شده در طراحی وب سایت

تغییر در مشخصه های المانها و CSS آنها

متحرک سازی، انیمیشن و پویا نمایی

تعامل با کاربر و از طریق المانهای ورودی نظیر Textbox ها، RadioButton ها، TextArea و غیره

عکس العمل نشان دادن به واکنش های کاربران نظیر تغییر عکسها با حرکت موس روی آنها

نمایش اخطار و یا پیام به کاربران

انجام محاسبات ریاضی

ساخت و تولید کد HTML بصورت پویا و برحسب شرایط مورد نیاز

منوهای جالب همراه با انیمیشن

جمع آوری اطلاعات کاربران از سایت و آمارگیری

مزایای جاوا اسکریپت

در زیر لیستی از مزایای استفاده از جاوا اسکریپت آورده شده است. لازم به ذکر است که مزایا این زبان برنامه نویسی تنها به این موارد ختم نمی شود:

 

دادن پویایی به صفحات استاتیک وب سایت ها

برخی از عملیات را نمی توان بدون استفاده از این زبان برنامه نویسی انجام داد. نظیر تعامل با کاربر، یافتن اطلاعات کاربری بازدید کنندگان نظیر IP های آنها و موارد دیگر

نزدیک بودن این زبان برنامه نویسی به زبانها برنامه نویسی دیگر نظیر C, C++ و یا C#

امکان استفاده از کتابخانه های آماده این زبان برنامه نویسی نظیر کتابخانه های استاندارد ریاضی

سادگی در برنامه نویسی و پیاده سازی بدون درگیر شدن با کامپایلرهای پیچیده.

معایب جاوا اسکریپت

از جمله معایب جاوا اسکریپت می توان موارد برتر زیر را بر شمرد:

کند بودن در زمان اجرا بدلیل عدم کامپایل شدن کدها.

دیباگ کردن آن بسیار مشکل است.

چنانچه خطایی در اجرای برنامه رخ دهد، در برخی از موارد بدون دادن پیامی یا ارائه هیچگونه راهنمایی، از برنامه خارج می شود.

در همه مرورگرها قابل اجرا نمی باشد (در مرورگرهای قدیمی) و نیز برخی کاربران، برای سو استفاده وب سایت ها، امکان اجرای اینگونه اسکریپت ها را بر روی مرورگر خود لغو می کنند.

بر روی مرورگر اجرا می شود در نتیجه هیچگونه امکانی برای مبادله با سرور سایت را ندارد.

 

نکته ای که در پایان بار دیگر می خواهیم متذکر شویم این است که جاوا اسکریپت برنامه تی است که روی کامپیوتر کلاینت یا همان مرورگر اجاره می شود (در مقایسه با اسکریپت هایی که بر روی سرور اجرا می شوند نظیر ASP یا PHP)

منبع: سایت نویا سیستم

روش های جدید سئو وردپرس

 در این قسمت از آموزش وردپرس به معرفی و بررسی نکاتی کاربردی در زمینه ی بهبود وضعیت سئو وردپرس میپردازیم که بی نهایت در افزایش رتبه سایت شما چه در موتورهای جستجو و چه در سرویس های رتبه بندی مانند Alexa تاثیرگذار خواهد بود.

روش تولید محتوای مناسب در وردپرس

هدف از تولید محتوا در وب سایت فقط ارائه مطلب و اطلاعات نیست بلکه باید این محتوا برای موتور های جستجو قابل پذیرش باشد.

یک محتوای ایده آل برای انتشار در وبسایت دارای دو ویژگی اصلی می باشد ۱) جذابیت برای کاربران ۲)نوشتن بر اساس استاندارد های سئو

مهمترین تکنیک های سئو وردپرس برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو

بنابراین اگر میخواهید محتوای تولید شده از سمت شما مورد توجه کاربران و همچنین موتورهای جستجو قرار بگیرد، باید حتما محتوای خود را طبق استانداردهای سئو منتشر کنید در غیر این صورت انتظار پیشرفت در وب سایت خود را نداشته باشید.

همانطور که میدانید هر اقدامی که باعث افزایش رتبه سایت شما شود، میتوان آن را یکی از تکنیک های سئو و بهینه سازی شمرد، حالا میتواند این تکنیک ها، تکنیک های On Page سئو باشد یا تکنیک های Off Page  سئو.
در ادامه این آموزش به شما نکاتی را ارائه خواهیم کرد که تاثیر بسیار بسیار زیادی در رتبه بندی سایت شما خواهد داشت. شما میتوانید از این نکات به عنوان چک لیست سئو وردپرس خود استفاده کنید.

تحقیق و بررسی سایت های رقیب

وارد صفحات رقبای تجاری خود شده و به آنالیز آن ها بپردازید.
هدف جستجوی خود را نقاط ضعف و نقاط قوت آن ها قرار دهید تا با پیدا کردن نقاط ضعفشان بتوانید از اشکالات مشابه جلوگیری کرده و از نقاط قوت آن ها الگوبرداری صحیح کنید.
این کار میتواند در ایجاد و تولید یک محتوای جامع و بدون نقص شما را یاری دهد.

سئو وردپرس

روش جدید تولید محتوای جامع با نگارش مناسب

با توجه به اطلاعاتی که از رقبا به دست آورده اید، حالا دست شما برای نگارش مطلبی جامع و کامل باز تر می باشد. مقایسه های خود را بیشتر کنید. سایت ها و مطالب مشابه را با دقت بیشتری بازبینی کنید تا هر خلاء ممکن در آن ها را در کار خود پوشش دهید. مهم نیست که مطلب شما چه موضوعی دارد و در چه جایگاهی از جمله وبلاگ، صفحه اجتماعی، صفحه تجاری، صفحه محصولات و … منتشر می شود، مهم ترین نکته این است که محتوای متن شما آنقدر عالی و بی نقص باشد که نتوان آن را با دیگر محتوای مشابه از سایت های دیگر مقایسه کرد. این مورد نه تنها برای کاربران بسیار مهم است، بلکه از نظر گوگل نیز امتیاز بالایی در پی دارد.

منبع: سایت مکانیک وردپرس

معرفی خبرگذاری بی بی سی

 بی‌بی‌سی (به انگلیسی: British Broadcasting Corporation) بصورت مخفف BBC به معنی شرکت پخش بریتانیا، یک سرویس خبری بریتانیایی است. این مرکز خبری در خانه رسانه ‏(en)‏ در لندن مستقر است و کهن‌ترین سازمان رسانه‌ای ملی جهان می‌باشد که بر اساس آمار سال ۲۰۱۴ بر پایه تعداد کارکنان با ۲۰٬۹۵۰ کارمند و ۱۶٬۶۷۲ نفر در بخش رسانه عمومی که شامل قراردادهای پاره‌وقت قابل تغییر به ثابت در مجموع با ۳۵٬۴۰۲ کارمند بزرگترین رسانه پخش همگانی در جهان است.

بی‌بی‌سی تحت یک منشور سلطنتی تأسیس شد و تحت توافقش با وزارت فرهنگ، رسانه و ورزش دولت بریتانیا فعالیت می‌کند. هزینهٔ فعالیت بی‌بی‌سی مطابق یک کامزد سالانه پروانه تلویزیون در پادشاهی متحد ‏(en)‏ از آن دسته از خانوارها، شرکت‌ها و سازمان‌های بریتانیایی که تجهیزات دریافت یا ضبط رسانه‌های زنده تلویزیونی را دارند تأمین می‌گردد. میزان این عوارض توسط دولت بریتانیا تعیین شده، توسط مجلس تصویب شده و برای خدمات آنلاین، رادیوی سراسری و تلویزیون که ملت‌ها و مناطق پادشاهی متحد را پوشش می‌دهند استفاده می‌شود.

این مبلغ از یکم آوریل ۲۰۱۴ برای خدمات جهانی بی‌بی‌سی ‏(en)‏ نیز که از سال ۱۹۳۲ راه‌اندازی شده است و خدمات فراگیر آنلاین، رادیو و تلویزیون را به عربی، فارسی و به ۲۸ زبان دنیا پخش می‌کند نیز سرمایه‌گذاری می‌شود.

حدود یک چهارم درآمد بی‌بی‌سی از کمپانی زیرمجموعه آن، بی‌بی‌سی سراسری ‏(en)‏ (با مسئولیت محدود)، می‌آید که برنامه‌ها و خدمات بی‌بی‌سی را به صورت بین‌المللی می‌فروشد و همچنین سرویس‌های خبری انگلیسی زبان ۲۴ ساعته بین‌المللی اخبار جهانی بی‌بی‌سی ‏(en)‏ و BBC.com که توسط کمپانی با مسئولیت محدود اخبار سراسر بی‌بی‌سی است را منتشر می‌کند.

فعالیت اصلی بی‌بی‌سی تولید برنامه و سرویس‌های خبری است. شعار بی‌بی‌سی این است: «هر ملت باید با صلح و آرامش با ملتی دیگر صحبت کند.»

منبع: ویکی پدیا

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد