طراحی سایت هتل و اماکن گردشگری

سفر و گردشگری یکی از بهترین را ههای رسیدن به آرامش در بین مردم می باشد. عده ی زیادی از مردم مسافرت به شهرها ی مختلف را دوست دارند و حداقل سالی یک بار تصمیم می گیرند به شهر خاصی سفر کنند و با فرهنگ آن شهر آشنا شوند.
عده ای دیگر نیز میخواهند با مسافرت به شهرها و کشور های مختلف و برای آشنایی بیشتر با تاریخ و هویت یک شهر از بناهای تاریخی آن شهر دیدن کنند اما در این میان به دنبال مکان های اقا متی برای ماندن در یک شهر غریب هستند و میخواهند حداقل امکان ، مکانی برای ماندن و استراحت خود پیدا کنند.
چه بسا در این میان هتل ها و مسافر خانه ها نقش اساسی دارند و باید بتوانند نیاز های مسافران و توریست های یک شهر را به راحتی و با بهترین کیفیت برطرف کنند . از جمله :دسترسی آسان به امکانات یک هتل یا مسافرخانه و همه مکان های اقامتی می تواند یکی از راهکارهای مفید برای مسافرین وتوریست های های گرامی باشد.
اما چگونه می توان دسترسی آسان مسافران را به هتل وا ماکن اقامتی خود آسان نمود؟؟؟
تیم رسام وب به عنوان یکی از شرکت های طراحی سایت ، به شما طراحی سایت هتل و اماکن اقامتی را پیشنهاد می کند.، چرا که با طراحی وب سایت هتل می توانید همگام دنیای امروزی و عصر دیجیتال شده و بهترین و به روزترین خدمات را برای مشتری های خود داشته باشید.اغلب مردم قبل از این که اقدام به مسافرت کنند تمایل به جست وجوی آن شهر و آشنایی کلی از شهر مورد نظر را دارند و دلشان می خواهد سفری امن داشته باشند و با برنامه ریزی از سفر خود لذت ببرند.بدون شک مسافران با همه ی جای یک شهر به طور کامل آشنایی ندارند و به طور حتم هیچ نامی از هتل های یک منطقه را نمی دانند،ولی با این حال تمایل به آشنایی اولیه از محیط و موقعیت هتل دارند و دلشان می خواهد هتل موردنظرشان را قبل از شروع سفرشان پیداکرده تا سفری آرام و لذت بخش را تجربه کنند. حتی بسیار دیده شده است که افرادی که حتی قصد سفر نداشته اند با جست وجو های اینترنتی و آشنایی با سایت هتل ها اقدام به رزرو هتل و شروع به مسافرت جدید کرده اند.
طراحی سایت هتل و اماکن اقامتی می تواند این مزیت را به شما بدهد که بتوانید هتل خود را به راحتی معرفی کنید و مسافرین زیادی را پذیرا باشید و با ارائه امکانات عالی نام هتل خود را شناخته تر کنید.
دارا بودن سایتی کوچک برای هتل شما می تواند بسیاری از این امکانات را به زیبایی هرچه تمام تر برای مشتر ی های شما ارائه بدهد .

از جمله امکانات زیر می تواند در سایت هتل شما طراحی و اجرا گردد.

1- ارائه  تمامی امکانات هتل در سایت  که خود می تو اند به بخش های مختلفی تقسیم گردد

*نمایش عکس های مختلف از تمامی بخش های هتل که شامل اتاق ها ی خواب ،سرویس های  بهداشتی  ،سالن غذاخوری،لابی و… باشد که هر کدام می توانند در پوشه های جداگانه قرار گرفته و گالری مخصوص خود را داشته باشند.

2-امکان ایجاد تور مجازی :که مراجعه کنندگان با گردش در داخل هتل و محیط اطراف آشنایی کاملی پیدا می کنند.
3-آدرس دقیق هتل که می تواند با قرار گیری بر روی نقشه گوگل (google map ) موقعیت جغرافیایی هتل را به طور کامل و واضح نمایش دهد.
4-ارائه مطالب کوتاه در مورد مکان های تاریخی
*اگر هتل شما در مکانی واقع باشد که با اقامت درآن می توان به اکثر بناهای یک شهر و یا مرکز شهر دسترسی پیدا کرد که می تواند یک امتیاز مثبت برای شما ترقی شود چراکه می توان درکم ترین بازه ی زمانی از تعداد زیادی مکان های تاریخی و خود شهر دیدن کرد و از سفر کوتاه خود به طور کامل لذت برد.
** شما با ارائه مطالب کوتاهی در مورد مکان های تاریخی و اشاره به نزدیکی هتل خود به این مکان ها قطع به یقین می توانید مسافران و توریست های زیادی را پذیرا باشید.
5-امکان رزرواسیون آنلاین و طراحی صفحه وب روزانه و دوره ای
6-امکان پرداخت آنلاین از طریق درگاه های بانکی
7-بخشی مجزا برای اطلاع دهی به مشتریان:که اطلاع دهی می تواند شامل اعلام وضعیت وظرفیت هتل و اتاق های خالی و پر آن برای اقامت
8-دسته بندی اتاق ها با توجه به مساحت و ظرفیت آن ها
9-صفحه وب مجزا برای معرفی کافی شاپ ها و رستوران های شهر
*که می تواند صنعت گردشگری را در شهر توسعه دهد و موجب کسب وکار رستوران ها وکافی شاپ ها شود و همکاری خوبی بین هتل ها و این مکان هاصورت گیرد .
10-طراحی سایت چند زبانه برای سهولت استفاده مسافران خارجی
11-بخش اعلام نظرسنجی برای مشتریان
*این بخش می تواند هتل و کارکنان شما را یاری دهد که هرچه بهتر و بیشتر برای رضایت مشتری ها تلاش کنید. حتی شما می توانید با نمایش ویدیو در سایت خود به مشتری هایتان اعتماد را هدیه بدهید وباعث جلب مشتری شوید.
و ده ها امکانات دیگر که با توجه به نیاز شما می تواند به طراحی سایت هتل اضافه شود.
مدیریت وب سایت هتل و اماکن اقامتی به آسانی می تواند صورت گیرد و شما هتل دار گرامی می توانید به راحتی خدمات خود را در سایت ارائه دهید.

بهینه سازی سایت (سئو سایت)

وب سایت هتل و امکان اقامتی شما باید دارای کدهای بهینه شده  (سئو) باشد به طوری که با جست و جو های خاص و کلیدی مشتریان وب سایت شما جزو اولین ها و به راحتی قابل دسترسی باشد.
در بهینه سازی سایت هتل نیز می توان در بخش های مختلفی سئو را انجام داد برای مثال با توجه به نیاز های مشتریان هتل شما را ،رتبه بندی کرده و در لیست رتبه بندی خود جا داد ازجمله این که هتل چند ستاره می باشد و یا اگر هتل آپارتمان می باشد ، شما با توجه به نیاز مسافران و مشتر ی ها جزو اولین ها باشید.
امکان سئو سایت هتل می تواند درجست و جوی هتل در شهر خاصی نام هتل شما را در صفحات اول نشان دهد که به طبع موفق تر و شناخته تر خواهید شد.هر چه وب سایت هتلتان دارای محتوای کامل باشد و بتواند جذب کننده ی خوبی باشد مشتری های زیادی به سمت هتل شما می آیند.انتخاب درست تصاویر زیبایی از بخش های مختلف هتل باعث ماندگاری بازدید کننده در سایت هتل شما می شود ودر نهایت به مشتری شما تبدیل می شود ، پس هوشیار بوده و بهترین ها را انتخاب کنید تا پیشرفت کنید.سئو سایت شما تنها برای مسافران ایرانی نیز نخواهد بود و تیم ما این مزیت را به شما می دهد که با جست وجوی کلمات غیر فارسی برای راحتی وجذب مسافران وتوریست های خارجی نیز جزو اولین ها باشید.

برندینگ از طریق شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

امروزه شبکه های اجتماعی جزء جدا ناپذیری از زندگی های دیجیتالی مردم شده اند و بسیاری از افراد نیز به دنبال کسب وکار و محبوبیت و معروفیت از طریق این شبکه ها هستند .ما به شما این امکان را می دهیم که علاوه بر طراحی سایت هتل و اماکن اقامتی تان نام خود را در شبکه های اجتماعی از جمله ،اینستاگرام،فیس بوک و…به معروفیت برسانید و پذیرای مسافران زیادی در تمام اوقات سال و چهارفصل باشید.شبکه های اجتماعی می تواند بازدید کننده سایت شما را افزایش دهد و باعث جذب مشتری شود اما فراموش نکنید که شبکه های اجتماعی بسیار محدود هستند و شما نمی توانید تنها با این ها به موفقیت برسید بلکه از نظر تیم رسام وب ، وب سایت هتل شما و شبکه های اجتماعی می توانند تکمیل کننده هم باشند و باعث پیشرفت هرچه تمام تر شما در عرصه فعالیتتان شود.
پس فرصت را از دست ندهید و هرچه زودتر طراحی سایت هتل و مکان های اقامتی خود را به تیم طراحان رسام وب واگذار کنید تا بهترین ومجزاترین وب سایت هتل را دارا شوید و جزو موفق ترین ها در عرصه هتلداری وخدمت رسانی به مسافران ایرانی وخارجی شوید وتجربه سفری خوش و لذت بخش را برای مشتری های خود به ارمغان آورید.به یاد داشته باشید که موفقیت همیشه نیازمد به روز بودن می باشد پس باکمک تیم طراحی وب سایت رسام وب به روز و موفق باشید.
جهت طراحی سایت و بهینه سازی سایت همچنین مشاوره در این امور می توانید با نیم فنی رسام وب تماس حاصل فرمایید.